View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

понеделник, 20 май 2013 г.

Коя социална мрежа е най-добрa за B2B маркетинг?

-->
Коя социална мрежа е най-доброто за B2B маркетинг? Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ или YouTube всяка от тях предлага възможност за B2B маркетинг. Нека да разгледаме тези сайтове от гледна точка на възможностите за онлайн B2B маркетинг, за да можем да короноваме безспорен шампион.

Ключа за успеха в социално мрежовия B2B маркетинг.

Когато става дума за използване на социалните медии като маркетингов инструмент за B2B организациите, основният ключ към успеха е да показваме напредничево мислене и да излъчваме доверие за хората от желаната пазарна ниша, което ще доведе до постигане на целта ни. За да стане това, B2B организация трябва първо да има солиден социално медиен план, който определя пазарната позиция и проучване на онлайн конкуренцията.

Онлайн бранда, който ще бъде изграден в социалните мрежи трябва да бъде в съответствие с обещанието на марката на B2B организацията, нейната мисия и предлаганата стойност. Изборът на подходящ канал(и) зависи от редица фактори, включително:

• Аудитория на мрежата.
• Целевата ви аудитория.
• Типовете съдържание за вашата аудитория.
• Цел на социалната мрежа.
• Тон на социалната мрежа.
• Степента на ангажираност на адиторията на мрежата.

Google+

Google+ се превръща в следващата голяма социална мрежа за бизнес. Към март 2013 г., Google+ имаше 350 милиона активни потребители. Това е повече, отколкото на LinkedIn, Twitter, Pinterest или YouTube.

Когато съдържанието ви се публикува в Google+ то има шанс да се класира по-високо, тъй като съдържанието попада в личните резултати от търсенето на вашите Google+ кръгове. А съдържание, което е богато на функции, като например онлайн видео (YouTube - продукт на Google) и изображения, придружени с текст, в крайна сметка печели по подредбата при търсене.

Захранване на съдържание за Google+ от даден канал в YouTube или от Pinterest е една много добра идея. Google+, като продукт на Google, означава, че несъмнено ще бъде интегриран в други развиващи се приложения поддържащи маркетинг чрез съдържание и търсене. Социални сигнали са жълтиците за всеки B2B маркетинг.

С Google+, можете също да имате и бизнес страница. Това означава, че всеки човек може да ви следват и да се ангажира с бизнеса ви в личен план, създавайки възможности за изграждане на взаимоотношения с вас. Търсенето на взаимоотношения е това, което всъщност са B2B продажбите.

Приложението The Hangout Google+ Video в реално време е друг бонус в Google+ като B2B социална мрежа. Всичко, което ви трябва, е уеб камера и публика и можете да стартирате видео-конферентна връзка в рамките на приложението. Това поддържа комуникацията на професионалисти общуващи в Google+. Освен това тези Hangouts видеа могат да бъдат публикувани директно в YouTube.

Отрицателната страна на тази социална мрежа е, че Google+ е платформа за доставяне на съдържание, а не токова "бизнес мрежа." Разговориte в Google+ може да излезязат извън контрол и може да бъдат направили същото, каквото твърде многото имейли биха направи за B2B перспектива.

И накрая, Google+ за бизнес потребителиte и бизнес странициte са все още област, в която има пропуски по отношение на цялостното адаптиране към B2B.



 



LinkedIn прави лесно изграждането на взаимоотношения с вашата целева група. LinkedIn е роден и отгледан за създаване и развитие на бизнес отношения, а неговата аудитория е достигнала 225 милиона активни потребители в повече от 200 страни.

Най-очевидните възможности при използването на LinkedIn като маркетингов инструмент включват изграждане на личния бранд за мениджърите, развитие на продажбите за търговките прдставители и възможностите за маркетинг чрез LinkedIn таргетирана и геберирана в реалмо време реклама.

Ключът към успеха в LinkedIn е да използвате LinkedIn ежедневно предоставяйки ценна подкрепа за вашите контакти и групи.

Маркетинг на LinkedIn е сложен. Маркетолога може да пусне реклама по местоположение, промишленост, заглавие, дружество и други специфични демографски фактори. 

На фирмено ниво, LinkedIn осигурява бизнес с възможности да се ангажиратe с
последователите на компанията  директно. LinkedIn е най-добрата социална мрежа за професионалисти. Истиската връзка се случва в групите и в контекста на коментарите и статусите.

LinkedIn също осигурява множество платени възможности, за да го използвате като инструмент за изграждане на лидирски позиции и организиране на профила ви.

Най-удобрата характеристика на LinkedIn, за всеки в B2B продажбите, е възможността да научи всичко на професионално ниво за целевата си аудитория. Освен това, намирането на подходящи начини за "топли" контакти.

Отрицателната страна на LinkedIn като уебсайт е, че има множество потребители с различен опит и проблеми. В бързината да направите LinkedIn богат на функции, могат да възникнат проблеми от ненужни съобщения, изскачащи прозорци и деактивирани линкове.

LinkedIn общуването и пмаркетинга не работят сами по себе си. Ето защо е изключително важно да развитие вашие LinkedIn взаимоотношения и офлайн, по телефона или лично, за да приключите сделката.
 

 




Twitter е за заетите с бизнеса професионалисти, като маркетинг директорите и главните изпълнителни директори, той е най-лесният начин да получите послание, така да се каже. Микроблогинг инструмент, който ускорява разговорите, позволява кратката информация да се придружи с линк към важни уеб страници по темата (т.е. вашия сайт и блог).

Twitter е чудесно място за B2B маркетинг, за да се свържите и ангажирате с целевата си аудитория.

B2B маркетинга в Интернет се свежда до три ключови компонента: Онлайн репутация, лидерско мислене и силен онлайн бранд. Twitter може да бъде много полезен по отношение на тези аспекти.Мобилно приложение на Twitter и способността да туитвате 24/7, го прави лесно за изпълнение
.
Twitter е мястото, където новинте се разпространяват. Twitter е мястото, където в реално време, се разговаря. Twitter е най-добрият социално медиен инструмент за организиране на събития и събития на живо. Рекламирането на събития като конференции, работни срещи и семинари са от решаващо значение за успеха на всяка
B2B организация в наши дни. Twitter е алгоритъм за търсене и използване на hashtags, което го прави лесно за репортерите да намерят специалисти, за интервюиране по определени теми, и лектори.

Отрицателната му страна, за разлика от Google+ обаче, нито един обект на споделяне в Twitter няма да стане видим в резултати на Google, като при Google+. Също така чрез Twitter можете да достигне до репортери и бизнес професионалисти, които не познавате, но това не значи, че ще получите отговор от тях.

Twitter последователи не са толкова съществени като LinkedIn контактите, които имате, тъйкато ако подходите правилно в LinkedIn общуването, можете да разработите контакта.



 




Онлайн видео, направено правилно, което означава затвърждаване на марката в съзнанието и добре обмислен ангажимент с аудиторията, като за целта видеото трябва да бъде съществен елемент от социално медийната маркетинг програма за всеки онлайн маркетинг специалист.

YouTube, като продукт на Google и видео платформа, само по себе си е една възможност за B2B онлайн общуване. Повечето видеоклипове, когато са направени убедително и разпространени по подходящ начин, със сигурност могат да послужат за привличане на ценни контакти.

YouTube връзките на видеоклиповете могат да бъдат вградени и споделяни на уебсайтове, като слайдове например, което е друг необходим B2B онлайн маркетингов инструмент. По този начин, тези клипове могат да станат видими за целеви аудитории в основните B2B сайтове за социални контакти като Google+, LinkedIn и Twitter.

Като самостоятелен B2B социална мрежа, YouTube не е наистинска такава, където да се осъществяват контакти или да се развиват взаимотношения.




 
  




Facebook със сигурност е номер едно в B2C социалнте мрежи. Като B2B инструмент за социалнo медиen marketing, Facebook служи предимно да предостави известия на клиентите услуги, онлайн промоции и събития.

Друг важна B2B функция, предоставена от Facebook, е възможността за е-мейл маркетинг на бизнес страницата ви.

B2B маркетолозите, които се обръщат към Facebook като
към социално мрежови инструмент, трябва да се включат в целеваите групи и страници.

Създаване на преки B2B търговски контакти във Facebook със сигурност се има, но не на нивото на LinkedIn или дори на Twitter.

И номер едно B2B социална мрежа е ...

LinkedIn е най-добрата социална мрежа за B2B маркетинг. LinkedIn е единственият реална B2B социална мрежа, която е разработена изцяло да развива директни B2B търговски отношения.

Другите социални мрежи - Facebook, Twitter, Google+ и YouTube, трябва да са в набора от инструменти на сериозиния B2B маркетолог. Но ако разполагате с кратък период от време и ресурси и се стремите да повишите в голяма степен крайния резултат, трябва да инвестирате изцяло в LinkedIn.


Прочетете още:





Няма коментари:

Публикуване на коментар