View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

четвъртък, 9 май 2013 г.

Онлайн обратна връзка с клиентите

Обратната връзка с клиентите е гореща тема за бизнеса от всякакъв мащаб, но така трябва и да бъде. 
 
 По-специално собствениците на малък бизнес могат да се ползват от онлайн обратнта връзка, тъй като те се стремят да развиват своя бизнес. A разнообразието от онлайн инструменти за проучване мнението на клиентите са на разположение и много от тях са безплатни или достатъчно евтини. Тези инструменти позволяват на бизнеса да събере ценна информация, която ще му помогне да расте без много допълнителни разходи.Собствениците на малък бизнес могат да ползват тези инструменти за обратна връзка, за да намерят това, което хората казват за тях онлайн. A доброто използване на този ресурс включва получаване на информация, която да използват за по-добро обслужване на настоящите си клиенти и успех в спечелването на нови. Например да кажем, че някои потребители започват да се оплакват от местен ресторант по социалните канали в Интернет. Собственика на фирмата "чува" тези оплаквания и е в състояние да предприеме бързи действия, за да ги решии. Времето е от съществено значение и бързата реакция гарантира "победа".Собствениците на малък бизнес могат да използват "слушането" на социалните мрежи, за да наблюдават тяхната конкуренция. Например един малък търговец на дребно, който се бори с цените на другите фирми, може да използва инструментите за наблюдение на социалните мрежи, за да разбере какво клиенти казват за цените на неговите конкуренти и това може да осигури конкурентно предимство на търговеца на дребно, което позволява на него или нея да предлагат продуктите си на същите или по-добри цени.Ето някои инструменти за "слушане" на социалните медии, които са достъпни, лесни за използване и осигуряват ефективни резултати за собствениците на малък бизнес:

   
1. 
Social Mention: Този онлайн инструмент е лесен за използване и дава много информация, много бързо и безплатно. Потребителят въвежда ключова дума и търсачката извършва търсене в над 100 социални мрежи.
   
2. 
Topsy: Този онлайн инструмент е безплатна търсачка, която много прилича на Google. Предоставя точни и достоверни резултати. Друга полезна функция е възможността за потребителите да филтрират търсене в рамките на сроковете, които варират от последния час до всичко преди това.
   
3. 
Trackur: Този е инструмент не е свободен, но цените започват от $ 27/мес. за пълноценен социално мрежови мониторинг и управление. Те също така предлагат 10-дневен безплатен пробен период за всеки една от четирите си абонаментни планове.Тези специфични инструменти предлагат на собствениците на малък бизнес евтин начин да получат пряка обратна връзка за техните фирми. Бизнесът, който "слуша", без значение какви инструменти ще избере, има възможност да се ангажира със своите клиенти, да подобри начина, по който предоставя услугите и да прави по-добър бизнес като цяло.

Прочетете още:
"5 съвета, как да привлечете клиенти за вашия малък бизнес"

Няма коментари:

Публикуване на коментар