View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

петък, 10 май 2013 г.

Как да следим публикациите в TWITTER

Понякога Twitter изглежда като "Дивия запад" - неубоздан, но с предоставящ много
възможности.

Друг път има вид все едно се опитваш да събереш стадо котки на едно място - хаотичрн поток от туитове, които нямат никаква организираност, тема или филтриране.

Опитвате се да намерите смисъл в този хаос. Забавно е, понякога опасно и крие в себе си голям потенциал.

TWITTER ИМА СОБСТВЕН РИТЪМ

Facebook е за приятелите и семейството. Google+ е като Twitter на стероиди... дълги публикации, шантави и с визулни елементи...

А Pinterest? Няма нужда от разясняване - простио пинваш своята снимка и я оставаш сама да говори за себе си.

Ами Instagram? Разсейващ елемент под формата на приложение, което те кара да уловиш момента докато се разхождаш или пътуваш. Примамвате да снимаш, филтрираш и да споделиш в социалната сфера.

Е, КАК ДА СЪБЕРЕШ СТАДОТО?

Частичното укротяването на целия този порой е направено чрез някои инструменти на Twitter като Hootsuite и Tweetdeck и др. Такива инструменти няма за Facebook и Google+, но не са и необходими.

Друг начин за систематизиране на потока от туитове е т.нар. Hashtag "#". Това е започнало според Wikipedia през 2007г. от Крис Месина, като така е отделил постовете си по теми. Той е използвал това в свои туитове, което по-късно се е превърнало в познатите "Hashtag".

Как да изпратите туит до група, която се интересува от социалните медии? Като използвате hashtag #социални медии. Ако поста ви е насочен към група интересуваща се от търговия тогава използвате #търговия.

ХАШТАГОВЕТЕ ЗАПОЧНАХА ДА СЕ РАЗПРОСТРАБЯВАТ КАТО ВИРУС

Въпреки, че са се появили в Twitter, сега са се прехвърлили и в Google+, адаптирани са от Instagram и тяхната употреба продълважа да расте и да се развива..

КАКВО ОЩЕ ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА HASHTAGS?

Какво е hashtag? - Това е символа # използван, за да маркира ключова дума или тема в Twitter. Създаден е от потребителите на Twitter като начин да категоризират съобщенията си.

Защо да използваме hashtags?

  • Това е ключовата дума, която ще ти помогне да достигнеш до целевата си аудитория. 
  • Ще ти помогне да привлечеш нова аудитория за твоите публикации. 
  • Давати възможност да участваш в дискусии по теми, които те интересуват.
  • Туитовете, които използват хаштагс, получават двапъти повече внимание от тези, които не зиползват такива.
Къде да намерим популярни hashtags?


Прочетете още:
"Как да публикуваме в TWITTER"
"Как да ангажирате последователите си в Twitter"
"5 неща за успех в TWITTER и FACEBOOK"

Няма коментари:

Публикуване на коментар