View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

четвъртък, 2 октомври 2014 г.

СТРАТЕГИИ ИЗПОЛЗВАНИ ОТ ТЪРГОВЦИТЕ ЗА ПОСТИГАНЕ НА РЕЗУЛТАТИ: ПРЕМАХВАНЕ НА 4-ТЕ П-та

Какво трябва да направите, за да успеете? Твърде много търговски представители изплзването стратегии при продажбите, които са били страхотни преди пет години, но които днес не работят.

Един от големите проблеми е, че много от търговците са се фокусирали върху „Четирите П-та“ (от англ. 4 Ps”) : Цена, Промоция, Продукт и Позициониране (Price, Promotion, Product and Place).
Проблемът тук е, че тази стратегия е минало. Днес, повече от всякога, фокусът ни трябва да пада върху клиента.
Ориентирането към клиента означава да се фокусираме върху „Четирите К-та“: Култура, Контактуване, Креативност и Консолидация (Заздравяване на взаимоотношенията).
Всяка една от тези позиции има нулев акцент върху харектеристиките на продукта, а вместо това се фокусира върху клиента и помага за изграждането на доверие у него.
Осъществяване на скок от фокусирани върху "П-тата" на "К-тата" изисква преработка на всеки елемент на процеса на продажба, като се започне с проучване. Проучванията в днешно време започва, на първо място, с клиента и осъществяване и развитие на връзката с него, преди дори да се помисли за въвеждане на продукта или услугата, която се предлага.
Помислете какво трябва да направите, за да накарате това да се случи.
Взимайки това предвид помислете как ще промените начина, по който използвате и планирате времето си и най-вече как ще затворите продажбата.

Лесно е да кажете, че това което продавате се отличава от всичко останало на пазара и затова сте доволни от сегашния начин на продажби. Да, но неможете да пренебрегнете „Четирите К-та“ поради една проста причина: Интернет. Нито един пазар не е остана неповлиян от Интернет по отношение на променения начин, по който клиентите взимат решение за покупка.

Прочетете още:

Няма коментари:

Публикуване на коментар