
Неприятно ми е да го кажа, но ние в продажбите сме правили някои доста глупави неща, които в крайна сметка са попречили на много продажби да се осъществят. Многото говорене е едно от тях.
Една от най-ефективните техники, които един търговски представител може да използвате, е мълчанието. Ключът към успеха е да знаете кога да го използвате.
Използвайте 2-секундна пауза веднага след като клиентът каже нещо.
По-голямата част от търговците бързат да реагират веднага на вичко, което каже клиента, а 2-секундната пауза цели овладяването на този навик.
Изчакването на 2 секунди, преди да отговорите на клиента, е мощен инструмент.
Причината е много проста: Често паузата ще бъде запълнена от клиента, споделяйки с вас още информация. Помислете за миг за това! Можете да получите повече информация от клиента без да кажете нищо.
Ако питате мен, това е страхотно!
И ако мислите, че това е страхотно, сега ще стане още по-добре: Обикновено следващата информация, която клиента ви споделя, е по-ценна от първата.
Обаче ако очаквате от клиента да запълни всеки 2-секунди пауза, съжалявам, това няма да се случи. Но дори и ако клиентът запълва 10-20% от всеки 2-секундни паузи, няма ли да е достатъчно добре? Разбира се, че да.
Използването на 2-секундна пауза е по-лесно, отколкото изглежда, защото всичко, което е необходимо, е малко дисциплина от ваша страна и просто да изчакате.
След като придобиете този навик, той ще стане ваша втора природа. Резултатът ще бъде получаване на по-добра информация, което означава по-добре да разберете нуждите на клиента, а това ще доведе до по-добър край за вас като търговец.
2-секундна пауза - просто и ефективно.
Прочетете още:
Как да се справим Клиенти оказващи натиск въру цената
Няма коментари:
Публикуване на коментар