View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

понеделник, 17 юни 2013 г.

9 начина да успеете при студените обаждания

Това са 9 неща, които ще ви помогнат да постигнете по-добри резултати при студените обаждания. Обърнете внимание, че това е в стуациите при B2B продажбите, а не при
контактите в B2C.

1. Таргетирайте вашите студени обаждания

Първият и най-важен приом за успеех в студено обаждане е да използвате целеви списък. Телефония указател или закупен списък с телефонни номера не са ефективни и няма да пожънете успех при телефоните обаждания.

Хората, които са постигнали най-добри резултати използват внимателно таргетиран списък на фирмите, които са използвали или имат нужда от продукта, услугата или решението, което предлагате. Попитайте всеки експерт по студени обаждания и те ще ви кажат, че качеството на вашия списък има пряко въздействие върху резултатите ви.

2. Проучете добре преди да осъществите студено обаждане

След като имате списъка на фирмите, с които искате да се свържете, трябва да направите кратко проучване за фирмите. Това проучване ще ви помогне да определите най-добрият подход за привлечане и задържане вниманието на събеседника.

3. Уточнете как ще започнете разговора.

Вашето представяне трябва да е кратко, кратко и по същество, като същевременно трябва да покажете ползите от вашето предложение.

Ключът е да се отвори разговора бързо и възможно с най-кратко изложение ... в идеалния случай не повече от 20-25 секунди с малко по-бавно от нормалното темпо.

4. Избягвайте директното приминаване към офертата

Не предлагайте веднага услугите или това, което предлагате. Вместо това направете кратко откриване по темата последвано от въпрос.

Така шансовете събеседника да ви пита: "Какво предлагаш?" Или "Кой си ти?" Или нещо подобно, преди да отговори на въпроса ви, са минимални.

Не се изкушавайте да говорите за себе си все още!

Вместо това следкато ви дадат кратък отговор - зададайте отново въпрос.

5. Говорете по-бавно по време на студеното ви обаждане

Повечето от търговците при обаждане са склонни да говорят бързо и също така да променят тона си по време на разговора.

Когато забавите темпото ще бъдете по-естествен и тонът ви ще стане по-разговорлив. Освен това така по-лесно ще ви разберат.

6. Ангажирайте събеседника си

Един от ключовете при студено обаждане е да ангажирате събеседника ви в разговора, а най-ефективният начин да се постигне това е да се задават въпроси.

Въпреки това, трябва да сте водещия при задаването на въпроси и да започнете с по-леки въпроси. Не можете да отворите разговора с въпроса: "И така, какви са трите най-големи предизвикателства, с които се сблъсквате в момента?"

Трябва да докажете на събеседника си, че разговора с вас си струва времето.

7. "Пратете ми информация"

Много от събеседниците ви ще кажат: "Пратете ми информация" в опит да сложи край на разговора. Въпреки това, преди да се съгласите с това, трябва да зададете поне още един въпрос.

Изпращането на обща информация не приключва сделката ви, така че аз ви предлагам да кажете: "Аз ще бъда повече от щастлив да ви изпрата информация. Какво точно искате да получите? "

8. Използвайте референции

Ще бъде много по-ефективно да се свържете с клиент, ако и двамата знаете някой е ​​общия ви контакт. Когато е възможно използвайте вашите клиенти, за да се свържете с нови такива.

Всичко е въпрос на числа.

Независимо от това как подхождате или правите, студените телефонни обаждания са игра на числа. Истина е, че преобладаващата част от осъществените от вас обаждания няма да доведат до продажба.

9. Започнете студени телефонни обаждания веднага

Много малко търговци ползват продажбите посредством студени телефонни обаждания и работят по собствен начин.

Въпреки това е много по-ефективно ако започнете с това сутринта, тъй като създавате инерция и премахвате нежеланите трудности от пътя си.

Поставете си за цел да направите определен брой обаждания и определен брой срещи и не се отказвайте, докато не постигне тези цели. Ако сте нов в това, определете ниски, постижими цели и постепенно си проправяйте път към по-големи, по-предизвикателни цели.

Студените обаждания все още представляват ефективен начин за генериране на нови потенциални клиенти и приходи. Използвайте идеите в тази публикация, за да подобрите резултатите и спрете да си губите времето.

Прочетете още:
Коя социална мрежа е най-добрa за B2B маркетинг?
5 съвета, как да привлечете клиенти за вашия малък бизнес.
Коя е най-добрата платформа за фирмения ви сайт
Защо да използвате Twitter преди конкурентите?

Няма коментари:

Публикуване на коментар