
1. Безплатно: Най-мощните четири букви в областта на маркетинга. Никога безплатно не губи своята сила.
2. Вие / Вашето: Всеки се грижи най-много за себе си. Играйте си с тази слабост и го направете за тях.
3. Сега: Създаването на спешност е от решаващо значение. Използвайте сега в заглавието, за да подтикните към действие.
4. Резултати: Използвайте "резултати", за да потвърдите, че ползите са дълготрайни и точно определени.
5. Здраве: Никой не иска да умре. Остани жив като останеш здрав. Хората се интересуват, ако може да им помогне да не умрат.
6. Безопасност: Подобно на опазването на здравето, никой не иска да бъде в опасност. Използването на думата "безопасност" ще предизвика емоции във всеки човешки мозък, свързана с последния път, когато човека се е усещал в опасност.
7. Спешно: Както думата "сега", "спешно" предполага ограничена наличност. Хората се притесняват повече да не загубят, отколкото да спечелят. Ако те не действат спешно на вашата оферта, те могат да я пропуснат.
8. Доказан: Можете да използвате отношението потребителското мислене, че като цяло интернет е пълен с недоказани неща. Покажете подкрепа с данните, че решението ви работи и ще намалите притеснението в клиента, чрез използването на тази дума.
9. Откритие: Хората по природа са любопитни същества. Създайте нещо забележително и ново и следтова споделете откритието. Хора искат да се уверят, че знаят какво е новото. Само предполагате не ви дава преимущество.
10. Спести: Стабилност и надеждност.
11. Пари: Всеки ги иска. Повечето хора се нуждаят от още. Използвайте думата пестеливо.
12. Любов: Никога не е достатъчна в световен мащаб. Раздавайте я агресивно.
13. Нов: Хората естествено се отегчават. Новото лекува скуката. Винаги е в плюс.
14. Лесно: По-добре, отколкото трудно. Направете всичко възможно най-лесно.
15. Гаранция: Главен фактор за редуциране на притеснениятя в клиента. Използвайте я пестеливо в най-несигурните времена.Готово. Вече сте въоръжен и опасен. Излезте и рекламирайте пред света.
Прочетете още:
Поведението ви в социалните мрежи
Няма коментари:
Публикуване на коментар