View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

понеделник, 10 юни 2013 г.

15-те най-силни думи използвани в маркетинга

Вие вероятно сте прекарали значително време в четене чрез книги като: "Думите, които продават", "Повече думи, които продават", "Как да печелим приятели и да влияем на другите", както и купища други книги, където докато четеш се чувстваш все едно си се натъкнл на магическа комбинация, Светия граал, който те  води към небивалуспех в маркетинга.Е, това не е толкова лесно. Добрата новина е, че разпознаването на думите, които могат да доведат до големи промени не е просто изстрел в тъмното. Маркетолозите са правили проучвания в продължение на години и са открили закономерности, от които можете да се възползвате. Повечето хора мислят, че са имунизирани срещу "силните думи", но истината е, че убедителна сила на определени думи наистина измества поведението без значение колко твърд е човек.Следващите 15 думи влияят директно на мозъка. Те оказват вличние върху субкортикалната и лимбичната област на мозъка. Нашите най-импулсивни инстинкти произхождат от тази част на мозъка, а да създадеш такъв импулс е маркетинг мечта.

1. Безплатно: Най-мощните четири букви в областта на маркетинга. Никога безплатно не губи своята сила. 

2. Вие / Вашето: Всеки се грижи най-много за себе си. Играйте си с тази слабост и го направете за тях. 

3. Сега: Създаването на спешност е от решаващо значение. Използвайте сега в заглавието, за да подтикните към действие. 

4. Резултати: Използвайте "резултати", за да потвърдите, че ползите са дълготрайни и точно определени. 

5. Здраве: Никой не иска да умре. Остани жив като останеш здрав. Хората се интересуват, ако може да им помогне да не умрат. 

6. Безопасност: Подобно на опазването на здравето, никой не иска да бъде в опасност. Използването на думата "безопасност" ще предизвика емоции във всеки човешки мозък, свързана с последния път, когато човека се е усещал в опасност.
 

7. Спешно: Както думата "сега", "спешно" предполага ограничена наличност. Хората се притесняват повече да не загубят, отколкото да спечелят. Ако те не действат спешно на вашата оферта, те могат да я пропуснат. 

8. Доказан: Можете да използвате отношението потребителското мислене, че като цяло интернет е пълен с недоказани неща. Покажете подкрепа с данните, че решението ви работи и ще намалите притеснението в клиента, чрез използването на тази дума. 

9. Откритие: Хората по природа са любопитни същества. Създайте нещо забележително и ново и следтова споделете откритието. Хора искат да се уверят, че знаят какво е новото. Само предполагате не ви дава преимущество. 

10. Спести: Стабилност и надеждност. 

11. Пари: Всеки ги иска. Повечето хора се нуждаят от още. Използвайте думата пестеливо. 

12. Любов: Никога не е достатъчна в световен мащаб. Раздавайте я агресивно. 

13. Нов: Хората естествено се отегчават. Новото лекува скуката. Винаги е в плюс. 

14. Лесно: По-добре, отколкото трудно. Направете всичко възможно най-лесно. 

15. Гаранция: Главен фактор за редуциране на притеснениятя в клиента. Използвайте я пестеливо в най-несигурните времена.Готово. Вече сте въоръжен и опасен. Излезте и рекламирайте пред света.




Прочетете още:
Поведението ви в социалните мрежи

Няма коментари:

Публикуване на коментар