View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

петък, 5 юли 2013 г.

3 съвета, за да отворят вашият Email


Не забравяйте какво казва: "Имате само един шанс за първо впечатление"? Това е най-истинската сентенция, когато става въпрос за имейл маркетинг! В една наносекунда, вашите потенциални клиенти ще се решат дали да отворят email ви или не.Може да прекарате 15 минути или няколко часа, пишейки "перфектната" електронна поща, и по-бързо, отколкото може да мигните, тя да бъде изтрита.Това е загуба на време, което никога няма да си върните.Грешката, която често се повтаря отново и отново, е че полето "Subject" не е необходимото ниво. Има редица стратегии, които можете да приложите, за да увеличите значително  вероятността вашия имейл да бъде отворен. 

Ето три от тях: 
#1 Направете го важно за тяхЗнам, че сте чували това и преди и ще да го чувате още много пъти. Когато мислите за вашата тема, трябва да си зададете следните въпроси:Какъв проблем имат те? Забележете, не съм казал как може да им помогнете. Опитайте се да "проникните" в главите им.Какво се случва във вашата индустрия? Има ли нещо, което ви позволява да ви разглеждат като лидер областа ви?Как може да повлияете на вашите потенциални клиенти? Трябва да се свържете с тях на лично ниво. Хората се страхуват от вземане на решения, защото не искат да вземат грешно решение. Как може да им помогнете да постигнат своите лични цели в работа?

#2 Не използвайте главни буквиВашето поле "Относно" (Subject) не е реклама. Вие търсите ангажираност.
Друга стратегия, която можете да използвате, е въобще да няма главни букви. Когато се премахнат всички главни букви, съобщението изведнъж става по-интригуващо, сякаш това е вътрешна електронна поща.


#3 Задайте въпросНо не какъв да е въпрос. Трябва да задатете въпрос, който ще привлече вниманието им. Въпрос свързан с нещо, за което те отговорят. Те може да нямат представа за контекста на въпроса, но почти сигурно е, че такъв email ще се отвори.Имейл маркетингът може да бъде много успешен, когато намерите начини да се откроите от останалите и да мислите като клиентите си!


Прочетете още: 
9 начина да успеете при студените обаждания

Няма коментари:

Публикуване на коментар