View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

вторник, 2 юли 2013 г.

Топ 4 на най-ефективните действия в Twitter

Изглежда, че за търговските марки, в Twitter последователите растат по-бързо, отколкото  харесванията във Facebook. 

Някои скорошни на цифри от рекламата и анализите направени от Optimal показват, че при проследяване на  4330 марки, в Twitter последователите им нарасна с 55% по-бързо отколкото харесванията им във Facebook.
Това не означава, че Twitter ще изпревари Facebook в скоро време, но цифрите показват, че тази социална мрежа е подходяща за търговските марки.
Това е социална мрежа, която маркетолозите знаят как я използват за брандовете си, но когато става въпрос за ефективност, колата им е все още е в гаража. 


Маркетинга има нужда да призовава към действие.
Това е забавно да туитваш, но ако искате да получите резултати, тогава ще трябват да подканите към действия вашите зрители и читатели.
Twitter е свършил някои анализи на над 20 000 "Популяризирани туита", които са включени в извадката за период от 3 месеца. В проучването се изследва как различните видове повишени ангажираности към туитовете се различават в зависимост от подканящите действия включени в тях.
Това са първите четири най-ефективни "призиви за действие" към туитовете, които проучването покрива.







# 1. Подканете към изтегляне на файл
Подтикнете към изтегляне на нов Ebook или приложение. Това увеличава кликванията към уеб сайта ви със средно 13%, когато използвате този призив за действие.
Twitter препоръчва следното, за да се повиши ефективността:

    
* Дайте ясни указания
    
* Осигурете стимул за кликване
    
* Използвайте Hashtags пестеливо, за да се запази фокуса върху призива за действие
    
* Направете го лимитирано чрез включване на краен срок
# 2. Поискайте Retweet
Ако дадете стимул за споделяне на вашия туит както Cadbury са направили по-долу, тогава ще увеличите ретуитовете със средно 311%. Както повечето маркетолози знаят, че подобно съдържание или лотария са популярен метод за призив към действие.


Twitter препоръчва следното.

    
* Осигурете контекст
    
* Направете ги прости, така че хората да знаят точно какво искате от тях да направят
# 3. Поискайте да ви "последват"
Увеличаването на вашите последователи ви дава повече публика. Дайте стимул, за да ви следват и можете да увеличите последователите си бързо. Проучването показа, че искането за следване увеличава отзвите с 258%.
Twitter дава следните съвети, за да се повишите ефективността.

    
* Подчертайте изключителното в това, например "Вие ще получите изключителни снимки "от кухнята", ако ни следвате"
    
* Осигуряване стимул, който да подслади офертата например "спечели ежедневни награди"
# 4. Поискайте отговор
Искаш отговор? Тогава попитай. Можете да зададете въпрос и да стимулирате отговорите. Това ще увеличи значително ангажираността на последователите ви. Проучването показа, че това увеличава отговорите до 334%.


Прочетете още:
Защо да използвате Twitter преди конкурентите?
Как да следим публикациите в TWITTER
Как да публикуваме в TWITTER
Тайни за Facebook, които всеки PR Мениджър трябва да знае 
Онлайн обратна връзка с клиентите 

Няма коментари:

Публикуване на коментар