View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

вторник, 9 юли 2013 г.

Най-доброто време за обаждане на труднодостъпните клиенти

Без съмнение, най-доброто време да се свържите с на най-трудно достъпните хора е между :58  и :02 на всеки кръгъл час.

Причината това да е идеалното време е, защото е единственото време, когато зает човек е най-вероятно да бъде между заседанията или срещи.

Също така ако  е човек, който прекарва много време в конферентни разговори, е вероятно да отговари на телефоно повикване в горната част на часовия деапазон в очакване на планиран конферентен разговор, който трябва да започне по това време.

Дали тази стратегия работи?

Определено! Изключително успешна е когато трябва да се свържете с хора от високите мениджърски нива в някои големи компании.

Трябва обаче да внимавате, защото лицето, което ще отговори на телефоното обаждане, може да е приел разговора мислейки, че е разговора насрочено за това време.

Ако това е така, трябва да знаете, че вашият разговор трябва да бъде кратък. Вашата цел е да получите възможност за разговор по-късно през деня, когато да се обадите и ще имате време да разговаряте.

Ако сте човек, който прави многобройни телефонни обаждания всеки ден, ги планирайте в съответствие с това просто правило: Запазвайте времето от: 55 до :05 минита на всеки час за провеждане на разговори с хора, които смятате, че прекарват голяма част от времето си в срещи.

Времето, което е най-вероятно да не ги намерите е от :10 до :25 минута след часа. Защо? Толкова е просто - това е времето, когато хората е най-вероятно да бъда в среща.


Прочетете още:
Силата на кратките въпроси при търговските разговори
Клиентите с ниските цени унищожават бизнеса ви
Продажбена мотивация: Започнете понеделника с обаждена на любимия клиент
Игнорирайте искането на клиента за по-ниска цена

Няма коментари:

Публикуване на коментар