View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

вторник, 23 юли 2013 г.

4 стратегии как да превърните посещенията на сайта ви в продажби

Нарича се "маркетинг на призив към действие".  

Когато потенциалните ви клиенти посещават
вашия сайт, трябва да ги подтикните към действие, а действия в този случай е или да ги включите в email листат или да ги накарате да направят покупка.
За много хора сайтове са информационни центрове. Но за съжаление повечето сайтове не са достатъчно ефективни при превръщането на посетителите в абонати или клиенти.
В тази статия са 4 съвета как да се постигне по-висока реализации на отделните страници на вашия сайт. Освен от Home Page /Началната страница/Начало), можете да печелите от други страници като "За нас", "Свържете се с нас на страницата" (За контакти), и една друга страница, която е по-малко известна, но изключително мощна -  Page Media.
Ето как да го направите:
1) Home Page /Началната страница/
Ако прилагате интернет маркетинг от известно време, най-вероятно вече знаете какво да направи с вашата начална страница, за да се откроява и как да превърните кликванията в пари или в потенциални клиенти.
Но много търговци се лишават от потенциални продажби или потенциални клиенти, когато посетителят напусне сайта им. След като веднъж затворят уеб страницата ви може никога да не се върнат отново. Ето защо трябва да имате ефективна стратегия при изход от страницата.
Ако вашата цел е да се направи продажба, може да използвате виртуален търговец, който да им предложи отстъпка, когато те излизат от сайта Ви. Ако вашата цел е да се изгради списък с имейли, може да използвате изкачащ прозорец, който да предлага някой качествен продукт в замяна на електронната им поща.
2) За нас
Това е мястото, където можете да кажете кой сте, какву са вашите познания или опит във вашата ниша. Не правете тази страница много дълга. Няколко точки са достатъчни.
Веднага след това трябва да са препоръките. Вземете един от клиентите си, който е много доволен от вашите продукти и нека той да ви даде препоръка. И се уверете, че е достатъчно силна.
Най-доволните клиенти ще се радват да ви дадат препоръка. Ако те са доволни от продукта  няма да имате проблем с това да им разяснявате какво точно е атестат и къде искате го използвате.
За да получите по-добри резултати, стимулирайте ги с предложение за  качествен продукт или подарък в замяна на препоръката, която ще ви дадат.
Кажете им да направят кратка препоръка и по същество (това е по-добре за клиента); дълги завъртени признания започват да изглеждат като нагласени. Можете да поискате снимка или лого на клиента (или сайта им, ако имат) и ги поставете заедно с препоръката от лявата или дясната страна. Дали това е всичко?
Сега добавете един ред, който да подкани потенциалните клиенти ктм действие. Кажете нещо от рода на: "Готови ли сте да постигните тези резултати веднага. Кликнете тук...?" Този линк води към страницата за поръчки или за избор на продукт.
Така вече сте използвали страница
"За нас", за да отправите призив за действие.
3) Page Media
Вие може да имате или не такава страница в зависимост от това, което предлагате. Но тъйкато традиционите медии все още са чудесен начин за популяризиране дори на онлайн продукти, е препоръчително да имате такава. Тук може да поставите откъси от статии за вас във вестници, и/или списания, които пишат за вашия продукт.
Можете да накарате ваш клиент да ви даде интервю (около пет минути е достатъчно). Ако те не искат да се яви лично, могат да запишат на аудио сесия. Всичко, което трябва да направите е да въведете своето име и сайт под видео-или аудио-клипа.
Тогава се създава добър призив към действие като: "Ако искате да се насладите на свободата както ххх се радва в момента, натиснете тук". Съзнанието на клиента е все ощев унисон с видео или аудио съдържанието, а то е, че са видяли един щастлив клиент. Те искат да бъдат като него, или поне да опитат. Хванете ги тогава.
Ако имате препоръка от институция, може да ги сложите тук. Веднага след това, направете добър призив за действие, отново умело формулиран.
4) За контакти
Повечето фирми правят тази страница, за да дадат информация за адреса на офиса им, имейл адреси и телефони. Няма нищо лошо в това, но това трябва да става на края на страницата. Направете го така, че да поздравите клиентите за това, че са стигнали до тук.
Използвайте страницата, за да събере повече информация за посетителя. Използвайте формата за обратна връзка за задаване въпроси за това, което те биха искали. Ако те не са закупили, може би ги помолите да ви кажат каква е причината, какво биха искали да видят и ако мислят така - защо продуктът е полезен.
Вероятно ще получите няколко груби отговора, но повечето хора обичат да споделят своите мнения и те ще ви дадат информация. Използвайте тази информация за подобряване на вашия сайт и/или продукти. И не ги оставяйте да напуснат страницата без да им дадете "награда".
Каква награда? Какво ще кажете за някоя качественя книга или софтуер (но те трябва първо да регистрират своя имейл)? Или  специална отстъпка, която е достъпна само за хора, които са дали обратна информация (което за вас е възможност за повече продажби)? Възможностите са безкрайни.
Целият смисъл на използването на този много специфичен маркетинг е да се гарантира, че където и на твоя сайт посетителят да се намира, вие получавате възможност да го приближите  до това, което искате той да направи.
Не оставяйте посетиелите да скитат наоколо - повечето решения за покупка се правят за части от секундата и вие трябва да използвате тази част от секундата, за да направите продажба.


Прочетете още:
Коя е най-добрата платформа за фирмения ви сайт

Няма коментари:

Публикуване на коментар