View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

вторник, 14 януари 2014 г.

3 съвета за по-бързо приключване на продажбите

Много търговски представители се ангажират със сделки, чието приключване се проточва твърде дълго във времето.

Нека да обърнем внимание на 3 неща, които ще помогнат на търговците по-бързо на финализират сделките:

1. Прекарвайте времето си с хората, които могат да купят

Това е логично, но много често търговеца разбира твърде късно, че човекът, с когото са  гразговаряли е само посредник, който в крайна сметка трябва да получи одобрение за покупката от някой друг .

Най-добре е да попитате следното: " Как сте процедирали преди при покупката на такъв продукт? " Питайки по този начин няма да притесните клиента и така той няма да се почуваства уплашен от въпроса.

2. Съкратете времето до продажбата

Когато говорем за времето за извършване на продажба трябва да го погледнем от двете страни - от страната на търговец и от страната на клиент. Най-лесния начин, да съкратим това време, е чрез въпроси да накараме клиента да мисли, че ако направи покупката сега или по-рано, отколкото е планирал първоначално, това ще им е от полза.

Ето някои примерни въпроси, които можете да зизползвате:

"Каква ще бъде ползата за вас да имате продукта сега?"
"Ако можете да вземете продукта по-рано , как това ще се отрази на цялостната ви работа?"

Също важи и за начина. по който показвате колко спешно е това. Не се колебайте да използвате изрази като "кадните се нижат бързо" и "искам да се уверя, че имате достатъчно време".

3. Поискайте пръчката сега

Направете го просто и лесено. Поискайте от клиента да направи стъпка към покупката по начин, който изисква минимален риск от негова страна.

Целта тука е да спечелите първа продажба, чрез която да достигните до повторна такава. Много по-лесно е да продадете на някой, който веднъж е купувал от вас, отколкото да убедите изцяло нов клиент да купува от вас.

Колкото по-лесно осъществите първата продажба, толкова по-лесно и по-бързо ще направите втората.

Прочетете още:
Клиентът не купува цената. Той купува стойността.

Няма коментари:

Публикуване на коментар