View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

петък, 2 август 2013 г.

Клиентът не купува цената. Той купува стойността.

Няма значение колко евтини сте.Никой няма да купи от вас ако не вярва, че това, което предлагате ще му помогне.

Ако всяка покупка се основава на очаквания резултат, тогава имали причина да се тревожите толкова много за цената? Не!


Цената е на второ място след резултата. Цената не е основният проблем.


Нека го кажа с прости думи: Ако придобитата стойността е по-голяма от цената - тогава клиентът ще купи. Толкова е просто.


От друга страна, ако стойността е по-малка от цената, тогава няма да има продажба.Не е толкова сложно, когато започнем да гледаме на нещата по този начин. След като го видите продажбата в тази светлина, тогава като търговски представител можете да съсредоточите цялата си енергия върху това клиента да осъзнание стойността на покупката си. Намаляването на цената не е начин за затваряне на продажбата.


Спрете и си задайте въпроса: "Знаете ли очакваната стойност, която вашите клиенти искат да получат от това, което продавате?"


Поискали ли сте от старите си клиенти да споделя това с вас?


Ако не сте, трябва да го направите още сега. Имайте предвид, резултатът е уникален за всеки човек или фирма, но колкото повече клиенти, можете да попитате за това, толкова по-добри резултати ще постигате с новите клиенти.Запомнете този основен принцип в продажбите:  


Цената не е причината хората да не купуват.
 За да постигните с клиента си желания резултат, трябва да се съсредоточи върху въпросите, които да им зададете и след това да слушате внимателно това, което ще ви отговорят. 
 Ориентираните към цената търговски представители са същите като тези, които прекарват цялото си време в приказки, а когато те говорят се фокусирани главно върху функциите на продукта.

Не бъдете един от тези търговски представители. Вместо това помислете върху стойността за клиента. Това трябва да е основното нещо, което да се опитате да определите за всеки клиент и възможностите, които да му предоставите.


Цената не е от такова голямо значение, когато очакваната стойност е достатъчно висока.


Прочетете още:
Силата на кратките въпроси при търговските разговори

Няма коментари:

Публикуване на коментар