View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

петък, 4 април 2014 г.

5 грешки, които ще унищожат изпратения от Вас Email

Вие може и да си мислите, че изпращането най-великата електронна поща, но не се заблуждавай.

Има шанс да допускате една от следните фатални грешки:

1.Използвате първите 15 думи в имейла, за да обясни колко велик сте.
Най-вероятно вие пишете съобщението си до клиента на настолен или преносим компютър и точно това ви подвежда.

Причината е проста.

Хората са склонни да проверявят имейлите си на своите смартфони и тогава те правят бърза преценка за съобщението въз основа на сюжетната линия (Subject) и първите няколко думи на имейла.

Най-доброто решение е да изпратите email до себе си и да разгледате как то се получава на телефона ви и се запитайте дали ще го отворите или ще го изтриете.

2.Поставяте текст в сюжетната линия отнасящ се изцяло до вас и с нулево значение за човека, на когото го изпращате.

Казвайки на получателя, че току-що е спечелил награда или как сте помогнали на други хора да правят пари, не е нищо повече от празни приказки. Имам една препоръка, направете следното: Отидете и се погледнете в огледалото и не поглеждайте на другаде, защото никога няма да намерите човек, който мисли, че сте толкова добър, колкото си мислите вие.

3.Поставяте графично лого на вашата фирма в подписа си.

Много спам филтри са проектирани за автоматично блокиране на email с графика. Вашето фирмено лого не е толкова впечатляващо!

Втората причина, поради която не трябва да го направите е, че това лесно може да блокирате смартфона. Разглеждали ли сте на вашия смартфон някога email с един куп графики? Много пъти те идват като непоискани съобщения и заемат твърде много място, което прави трудно за получателя да определи за какъв email става въпрос.

4.Пишите твърде много.

Пишете кратко. Това е.

5.Изпращането на един и същи email отново и отново на едно и също лице мислейки, че не е видял предишните.

Единственото нещо, което правите е да печелите за себе си статус "Спамър". Много системи за електронна поща са настроени автоматично да отбелязват Името на изпращача като спам, ако лицето, което получава имейла, не отговори на първия три или четири.

Решението е да се уверете, че когато изпрашате email, той съдържа убедителна причина за да бъде прочетен.

Прочетете още:"3 съвета, за да отворят вашият Email"
"Поддържайте огъня с email след среща"
"4 стратегии как да превърните посещенията на сайта ви в продажби"

Няма коментари:

Публикуване на коментар