Много търговски представители се питат дали е уместно да се използват SMS като средство за комуникация с клиентите си и с потенциалните такива.
Времената се променят и ако преди време отговорът на този въпрос е бил ‚никога‘, то днес бих казал, че използването на текстови съобщения е подходящо, но с определени условия.
Ето 6 съвета:
1. Текстовите съощения, при настоящите ви клиенти, определено са подходящи при положение, че клиентът ви ги използва и сте сигурни, че има номера ви записан в телефона си.
2. Никога (или почти никога) не използвайте SMS, за да осъществите контакт с потенциален клиент.
Казвам почти никога, защото в редки изключения, когато всички други методи са били неуспешни. Трябва да знаете със сигурност, че лицето, с което се опитвате да се свържите, използва активно текстовите съобщения и му изпратите кратък текст.
Не забравяйте, че клиента до когото изпращате SMS трябва да разбере от кого е той, така че трябва да се идентифицирате - име и фамилия!
3. Никога не изпращайте текстови съобщения до клиенти, за които не сте 100% сигурни, че използват текстовите съобщения в бизнеса.
Много хора изпращат SMS само до членове на семейството и приятели, и при тях бизнес SMS e неподходящ.
4. Винаги бъдете свръх предпазливи при отговорите си на бизнес SMS.
Не отговаряйте прекалено бързо. Помислете какво точно бихте искали да кажете.
5. Никоха не използвайте текстовите съобщения ако не ги харесвате или не ги използвате често.
6. Помнете, че човекът, с който комуникирате може да използва SMS, но в крайна сметка, нищо неможе да замени директният разговора. Затова ги наричат текстови съобщения!
Надявам се тези 6 съвета да са ви полезне и да намерите най-добрият начин, за да се свързвате с вашите настоящи и бъдещи клиенти.
Прочетете още:
Не забравяйте, че клиента до когото изпращате SMS трябва да разбере от кого е той, така че трябва да се идентифицирате - име и фамилия!
Много хора изпращат SMS само до членове на семейството и приятели, и при тях бизнес SMS e неподходящ.
Няма коментари:
Публикуване на коментар