Без
съмнение, най-доброто време да се свържите с на най-трудно достъпните хора е между :58 и :02
на всеки кръгъл час.
Причината това да е идеалното време е, защото е единственото време, когато зает човек е най-вероятно да бъде между заседанията или срещи.
Също така ако е човек, който прекарва много време в конферентни разговори, е вероятно да отговари на телефоно повикване в горната част на часовия деапазон в очакване на планиран конферентен разговор, който трябва да започне по това време.
Дали тази стратегия работи?
Определено! Изключително успешна е когато трябва да се свържете с хора от високите мениджърски нива в някои големи компании.
Трябва обаче да внимавате, защото лицето, което ще отговори на телефоното обаждане, може да е приел разговора мислейки, че е разговора насрочено за това време.
Ако това е така, трябва да знаете, че вашият разговор трябва да бъде кратък. Вашата цел е да получите възможност за разговор по-късно през деня, когато да се обадите и ще имате време да разговаряте.
Ако сте човек, който прави многобройни телефонни обаждания всеки ден, ги планирайте в съответствие с това просто правило: Запазвайте времето от: 55 до :05 минита на всеки час за провеждане на разговори с хора, които смятате, че прекарват голяма част от времето си в срещи.
Времето, което е най-вероятно да не ги намерите е от :10 до :25 минута след часа. Защо? Толкова е просто - това е времето, когато хората е най-вероятно да бъда в среща.
Прочетете още:
Силата на кратките въпроси при търговските разговори
Клиентите с ниските цени унищожават бизнеса ви
Продажбена мотивация: Започнете понеделника с обаждена на любимия клиент
Игнорирайте искането на клиента за по-ниска цена
Причината това да е идеалното време е, защото е единственото време, когато зает човек е най-вероятно да бъде между заседанията или срещи.
Също така ако е човек, който прекарва много време в конферентни разговори, е вероятно да отговари на телефоно повикване в горната част на часовия деапазон в очакване на планиран конферентен разговор, който трябва да започне по това време.
Дали тази стратегия работи?
Определено! Изключително успешна е когато трябва да се свържете с хора от високите мениджърски нива в някои големи компании.
Трябва обаче да внимавате, защото лицето, което ще отговори на телефоното обаждане, може да е приел разговора мислейки, че е разговора насрочено за това време.
Ако това е така, трябва да знаете, че вашият разговор трябва да бъде кратък. Вашата цел е да получите възможност за разговор по-късно през деня, когато да се обадите и ще имате време да разговаряте.
Ако сте човек, който прави многобройни телефонни обаждания всеки ден, ги планирайте в съответствие с това просто правило: Запазвайте времето от: 55 до :05 минита на всеки час за провеждане на разговори с хора, които смятате, че прекарват голяма част от времето си в срещи.
Времето, което е най-вероятно да не ги намерите е от :10 до :25 минута след часа. Защо? Толкова е просто - това е времето, когато хората е най-вероятно да бъда в среща.
Прочетете още:
Силата на кратките въпроси при търговските разговори
Клиентите с ниските цени унищожават бизнеса ви
Продажбена мотивация: Започнете понеделника с обаждена на любимия клиент
Игнорирайте искането на клиента за по-ниска цена
Няма коментари:
Публикуване на коментар