View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

четвъртък, 28 ноември 2013 г.

Продажбената мотивация и Празниците

Всички знаем колко важна е продажбената мотивация.

Продажбената мотивация, на всеки търговския представител, се отразява на нивото на продажбите му. От друга страна колкото повече продажби реализира търговеца, толкова повече расте неговата мотивация.

По това авреме на годината, когато усещаме наближаващите празници, трябва да не спираме работа независимо дали клиентите ни спират работа си частично или напълно повреме на празниците. Непозволявайте Празниците да унищожат вашата мотивация. Вместо това използвайте Празниците, за да повишите своята мотивация за продажби.

Изполвайте Празниците като повод да се срещате с клиентите и да им покажите вашата позетивна нагласа и поглед върху нещата и така да повишите вашата ефективност в продажбите.

Твърде лесно е да използвате Празниците като извенение за отпадането на плануваните срещи и спада в продажби. Такова извенение изплзват посредствените търговци. Добрия търговец не би си и помислил да използва  токава оправдание.

Използвайте Празниците във ваша полза. Използвайте ги като възможност да се срещнете с хора, с които обикновено не се срещате. Използвайте ги, за да се срещните със хора от по-високите нива.

Бъдете агресивни в намирането на това, което вашите конкуренти ще пропуснат при бслужването на клиентите . Много пъти ваканционния периоди може да бъде отлична възможност да привличете нови клиенти, защото всички обичайни техни доставчици са на почивка.

Празниците са чудесни. Използвайте ги като предимство и запомнете, че нивото на мотивацията ви ще дате пряко отражение върху бизнеса, който правите.

Прочетете още:
Най-доброто време за обаждане на труднодостъпните клиенти

Няма коментари:

Публикуване на коментар