Чудите се каква е тайната за работа с клиенти, които
се стремят единствено към цената? Да кажем, че тайната не е една.
По-скоро това е сбор от стратегии, които най-вероятно ще ви доведат до успех, когато се използват в правилния момент с правилния човек.
Забележете, казвам "най-вероятно ще ви доведат до успех." Казвам това, защото процеса на продажба никога не е съвършен.Най-добрият начин да отговорите на тези, които искат да "бутанат" на цената ви, е да имате различни стратегии, за да ги използванте в зависимост от ситуацията.
Ето 5 тайни, с които да си осигурите успех:
1. Задавайте въпроси за най-голямата нужда или проблем на клиента, за които сте в състояние да му помогнете.
Колкото повече можете да фокусирате клиента върху големия му проблем, толкова по-вероятно е той да осъзнае, че цената не е проблем. Ето защо е толкова важно за разкриването на по-големите нужди на клиента в началото на процеса на продажба.
2. Игнорирайте тяхно искане и продължете с вашата презентация.
Да, това е рисковано, но ако си имате работа с някой, който не е уверен, след като веднъж пренебрегнете искането му за по-ниска цена не е нужно да се притеснявате повече за това. Ако той не е достатъчно силен да повдигне въпроса отново, така ще игнорира сам своето искане.
3. Тръгнете си.
Ето защо наличието на голямо клиентско портфолио е толкова важно. Ако имате други възможности, пропускането на една от тях не е трудно. Ако вярвате в това, което продавате, може да ви изненадат случаите, в които клиента ще се върне и ще бъде напълно готов да плати на пълната цена.
4. Оферирайте множество възможности на различни цени.
Понякога клиентът просто иска да се чувства така, сякаш е в контрола на вземане на решението. Ако случаят е такъв, като предлагате множество опции, те си избират и това им помага да чувстват, че всичко в под контрол.
5. Потвърдете цените и какво включва офертата ви.
Изчакайте и преизчислете основните ползи. Доверието във вас ще е движещата сила. Този подход работи чудесно, когато се чувствате, че на клиента преценява бързо за това, което е готов да плати.
Пет стратегии. Всяка е добра за използване в правилната ситуация. Резултатите, които постигате ще са различни, но найшважното, което трябва да запомните, е когато клиентът настоява за намаляване на цената, вие имате възможност да му отговорите.
Прочетете още:
Силата на кратките въпроси при търговските разговори
Клиентите с ниските цени унищожават бизнеса ви
9 начина да успеете при студените обаждания
15-те най-силни думи използвани в маркетинга
Вашите клиенти са се променили. А вие?
По-скоро това е сбор от стратегии, които най-вероятно ще ви доведат до успех, когато се използват в правилния момент с правилния човек.
Забележете, казвам "най-вероятно ще ви доведат до успех." Казвам това, защото процеса на продажба никога не е съвършен.Най-добрият начин да отговорите на тези, които искат да "бутанат" на цената ви, е да имате различни стратегии, за да ги използванте в зависимост от ситуацията.
Ето 5 тайни, с които да си осигурите успех:
1. Задавайте въпроси за най-голямата нужда или проблем на клиента, за които сте в състояние да му помогнете.
Колкото повече можете да фокусирате клиента върху големия му проблем, толкова по-вероятно е той да осъзнае, че цената не е проблем. Ето защо е толкова важно за разкриването на по-големите нужди на клиента в началото на процеса на продажба.
2. Игнорирайте тяхно искане и продължете с вашата презентация.
Да, това е рисковано, но ако си имате работа с някой, който не е уверен, след като веднъж пренебрегнете искането му за по-ниска цена не е нужно да се притеснявате повече за това. Ако той не е достатъчно силен да повдигне въпроса отново, така ще игнорира сам своето искане.
3. Тръгнете си.
Ето защо наличието на голямо клиентско портфолио е толкова важно. Ако имате други възможности, пропускането на една от тях не е трудно. Ако вярвате в това, което продавате, може да ви изненадат случаите, в които клиента ще се върне и ще бъде напълно готов да плати на пълната цена.
4. Оферирайте множество възможности на различни цени.
Понякога клиентът просто иска да се чувства така, сякаш е в контрола на вземане на решението. Ако случаят е такъв, като предлагате множество опции, те си избират и това им помага да чувстват, че всичко в под контрол.
5. Потвърдете цените и какво включва офертата ви.
Изчакайте и преизчислете основните ползи. Доверието във вас ще е движещата сила. Този подход работи чудесно, когато се чувствате, че на клиента преценява бързо за това, което е готов да плати.
Пет стратегии. Всяка е добра за използване в правилната ситуация. Резултатите, които постигате ще са различни, но найшважното, което трябва да запомните, е когато клиентът настоява за намаляване на цената, вие имате възможност да му отговорите.
Прочетете още:
Силата на кратките въпроси при търговските разговори
Клиентите с ниските цени унищожават бизнеса ви
9 начина да успеете при студените обаждания
15-те най-силни думи използвани в маркетинга
Вашите клиенти са се променили. А вие?
Няма коментари:
Публикуване на коментар