
Причина 1: Клиентът, който изисква по-ниска цена от вас също е и клиента, който ще ви досажда през целия процеса на продажба и дълго след това.
Клиентите с ниските цени си мислят, че могат да получат всичко евтино и че могат да накарат хората да направят за тях каквото си поиска. Тези клиенти правят само едно нещо - отнемат от ценното ви време.
Причина 2: Клиент, който получава най-ниската цена е този, който ще каже и на други. Резултат е, че ще ви доведе други клиенти, които очакват също ниска цена или дори по-ниска цена от първо лица.
Дали това е добра стратегия, за да впечатлите всичките си клиенти, които са платили високата цена. Как мислите, че ще се чувстват те?
Причина 3: Предлагане на намаление в цената е наркотик, на който е трудно да се устои. След като дадете отстъпка от цената, за да приключите на сделката, е много по-вероятно да дадете отстъпка пак и пак.
Скоро всичкото доверие, което сте изградили за продукта си, може да се изпари и клиентите ви да започнат да си мислят, че тази цена наистина отразява истинската стойнот на продукта ви.
Причина 4: Клиентите сниските цени никога не виждат връзката на цената със стойността на на продукта ви. Така е много по-вероятно да се ангажират и работят много по-малко с вас.
Клиентите, които плащат пълната цена разбират стойност на продукта ви и те ценят отношения, които имат с вас. Да имате такива клиенти ще помогне на вас и на удвърждаването на фирмата ви.
Играта с намаляването на цената само ще намали печалбата ви и ще унищожи връзката ви с клиентите.
Толкова е просто - Ако искате краткосрочен бизнес давайте напред и намалявайте цените си.
От друга страна, ако изграждате компания, която да се задържи дълго на пазара избягвайте големите отстъпки на всяка цена.
Прочетете още:
Изградете лоялност към марката чрез социалните мрежи
Няма коментари:
Публикуване на коментар