
Ако всяка покупка се основава на очаквания резултат, тогава имали причина да се тревожите толкова много за цената? Не!
Цената е на второ място след резултата. Цената не е основният проблем.
Нека го кажа с прости думи: Ако придобитата стойността е по-голяма от цената - тогава клиентът ще купи. Толкова е просто.
От друга страна, ако стойността е по-малка от цената, тогава няма да има продажба.Не е толкова сложно, когато започнем да гледаме на нещата по този начин. След като го видите продажбата в тази светлина, тогава като търговски представител можете да съсредоточите цялата си енергия върху това клиента да осъзнание стойността на покупката си. Намаляването на цената не е начин за затваряне на продажбата.
Спрете и си задайте въпроса: "Знаете ли очакваната стойност, която вашите клиенти искат да получат от това, което продавате?"
Поискали ли сте от старите си клиенти да споделя това с вас?
Ако не сте, трябва да го направите още сега. Имайте предвид, резултатът е уникален за всеки човек или фирма, но колкото повече клиенти, можете да попитате за това, толкова по-добри резултати ще постигате с новите клиенти.Запомнете този основен принцип в продажбите:
Цената не е причината хората да не купуват.
За да постигните с клиента си желания резултат, трябва да се съсредоточи върху въпросите, които да им зададете и след това да слушате внимателно това, което ще ви отговорят.
Ориентираните към цената търговски представители са същите като тези, които прекарват цялото си време в приказки, а когато те говорят се фокусирани главно върху функциите на продукта.
Не бъдете един от тези търговски представители. Вместо това помислете върху стойността за клиента. Това трябва да е основното нещо, което да се опитате да определите за всеки клиент и възможностите, които да му предоставите.
Цената не е от такова голямо значение, когато очакваната стойност е достатъчно висока.
Прочетете още:
Силата на кратките въпроси при търговските разговори
Няма коментари:
Публикуване на коментар