View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

вторник, 20 август 2013 г.

2 секунди тишина: Вашият начин да продавате повече

В случай, че не сте забелязали, търговците говорим твърде много. 

Неприятно ми е да го кажа, но ние в продажбите сме правили някои доста глупави неща, които в крайна сметка са попречили на много продажби да се осъществят. Многото говорене е едно от тях. 


Една от най-ефективните техники, които един търговски представител може да използвате, е мълчанието. Ключът към успеха е да знаете кога да го използвате. 


Използвайте 2-секундна пауза веднага след като клиентът каже нещо.
По-голямата част от търговците бързат да реагират веднага на вичко, което каже клиента, а 2-секундната пауза цели овладяването на този навик. 


Изчакването на 2 секунди, преди да отговорите на клиента, е мощен инструмент.
Причината е много проста: Често паузата ще бъде запълнена от клиента, споделяйки с вас още информация. Помислете за миг за това! Можете да получите повече информация от клиента без да кажете нищо. 


Ако питате мен, това е страхотно! 


И ако мислите, че това е страхотно, сега ще стане още по-добре: Обикновено следващата информация, която клиента ви споделя, е по-ценна от първата. 


Обаче ако очаквате от клиента да запълни всеки 2-секунди пауза, съжалявам, това няма да се случи. Но дори и ако клиентът запълва
10-20% от всеки 2-секундни паузи, няма ли да е достатъчно добре? Разбира се, че да. 

Използването на 2-секундна пауза е по-лесно, отколкото изглежда, защото всичко, което е необходимо, е малко дисциплина от ваша страна и просто да изчакате.


След като придобиете този навик, той ще стане ваша втора природа. Резултатът ще бъде получаване на по-добра информация, което означава по-добре да разберете нуждите на клиента, а това ще доведе до по-добър край за вас като търговец. 


2-секундна пауза - просто и ефективно.


Прочетете още: 
Как да се справим Клиенти оказващи натиск въру цената  

Няма коментари:

Публикуване на коментар