View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

вторник, 21 май 2013 г.

4 инструмента, с които да помогнете на онлайн бизнеса си

Светът се превърна в място, където над моретата се строят мостове, а  разстоянията се пропатуват с едно кликване на мишката. Интернет предизвика революционни промени в начина на живот и навиците на всеки един човек. Той оказа силно влияние върху трансформирането от старата ера към модернизирания и компактен свят на технологии.
Интернет участва във всеки аспект на човешкия живот, от онлайн центрове за диагностика до онлайн брачни сайтове. Той бе посрещнат от целия свят с отворени обятия и топла усмивка, а сега 70% от потребителите на Интернет казват, че животът им е немислим без него.
Интернет се превърна в мощен инструмент в света на бизнеса. Той се използва във всеки аспект на търговската и на всяка една друга индустрия, вариращ от онлайн банкиране до онлайн обучение. Почти всички видове предприятия могат да преуспеят в световен мащаб използвайки потенциала на Интернет.
Появиха няколко нови начина за увеличаване на доходите на хората използващи силата на интернет маркетинга.
Интернет (или онлайн) търговията има различни сегменти, като всички водят до основната цел - генериране на трафик от потребителите, показване на лидерско мислене и осъществяване на продажби. Тук ще намерите някои от най-полезните онлайн инструменти, необходими за постигане на успех в използването на Интернет маркетинга като инструмент за увеличаване на приходите.
1. Блоговете

 
Много интернет маркетингови стратегии използват блоговете като един от основните си инструменти при взаимодействието с аудиторията си и в резултат осъществяване на продажби. Блогът с полезна информация насърчава и привлича потребителите към фирмените уебсайтове и подобрява резултати при продажбите.
В блога трябва да има ясни и видни линкове към сайта, а също и регистрационна форма за потребителите, които да предоставят своите имейл адреси в замяна на безплатен продукт или друг вид бонуси. Тези адреси могат да бъдат използвани за изграждане на списъци и последващи действия с тях, които непрекъснато да генерират печалби.
 2. Форумите


Освен блоговете и форумите могат да генерират много трафик към уеб страниците. Въпреки това, форума не трябва да бъде използван като продажбена платформа. Те са подходящи за насърчаване към обсъждане и предоставяне интересно съдържание, което може да се доразвие  в сайта, препращайки потребителите чрез насочващи линкове.
Можете да направите това чрез поставяне на вашата оферта или подробности за сайта в подписа си (наричан още SIG файл). Спечелване доверието на потребителите и "читателите" е ключов елемент на интернет маркетинга и липсата му може да ви донесе нулев резултат . Това доверие може да се спечели чрез създаване на положителен образ на бизнеса, уеб сайта, услугата или продукта, които се предлагат на пазара.
Изкуството на успешения интернет маркетинг също се крие в използването на творчеството, в привличане вниманието на читателя. Ако връзките и рекламите във вашата SIG линия са скучни или твърде общи, то няма да привлечете много трафик от потребител. Понякога си струва да бъде малко по-смели, за да да получите кликванията.
3. Линкове
Обратните линкове и трипътните линкове са се появили за подобряване на трафика и SEO оптимизацията. Размяната на линкове между сайтовете се превърна в норма в света на онлайн маркетинга за насърчаване трафика. Това работи, когато еднин сайт поставя линк към друг независим сайт, а при трипътните лимкове и към още един сайт.
Тези връзки са повече или по-малко считни за "вот" за вашия сайт. Търсачките вземат под внимание факта, че определен сайт има много връзки и го индексират много по-високи от останалите. Това е мощен маркетингов инструмент и се използва за привличане на потребителски трафик.
4. Оптимизация за търсачки (SEO) и маркетинг за търсачките (SEM)
SEO и SEM са двata най-развиващите се компонентa на Интернет маркетинга, без използването на които е по-малко вероятно да постигните успех. Основната цел на всеки сайт е да се появи в топ класациите при търсено и за тази цел се използва оптимизация за търсачки и маркетинг за търсачките.
Оптимизация за търсачките (SEO) е, когато насочвате определени ключови думи и фрази в определена ниша и оптимизираte тези ключови думи и фрази правилно в своите уебсайтове, за да помогнете за класиране по-напред в резултатите от търсенето. Като поставяте "котви" на вашите ключови думи, които свързват обратно към вашия сайт може да повишите вашето класиране в търсачките по тези ключови думи.

 С
ъществуват различни митове за интернет маркетинга, които често се срещат. Въпреки това онлайн маркетига не е работа за една нощ или схема за бързо забогатяване. Интернет маркетинга се използва като инструмент за генериране на допълнителен приход чрез насочване на потенциалните клиенти към продуктите, от които се нуждаят, или им помагаме за решаване на проблеми, с които се сблъскват. Това изисква подходящи техники и работеща система за постигането на успех, тъй като има много случаи на провали още от първия ден на търговци, които не планират правилно и просто се впускат в бизнеса.
Определяне, фокус и воля за успех е това, което трябва да ви преведе през трудните моменти, когато още не сгенерирате приходи. В онлайн маркетинга има много потенциал както за потребителите, които използват Интернет за лесно достигане на желаната от тях стока или услуга, така и за собствениците на сайтове, които могат да печелят от всяко посещение от страна на потребители от целия свят.


Прочетете още:

Няма коментари:

Публикуване на коментар