View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

четвъртък, 18 юли 2013 г.

9 неща, които трябва да знаете когато придружавате търговския представител

Ако сте изпълнителен директор или управител и планирате да придружите по време на продажбите някой от вашите търговски представители, това са 9 неща, които трябва да знаете:

1. Търговския представител ще бъде нервен през цялото време.

 Не всеки ден един търговски представител има представител на ръководството в колата си, който ги придружава по време на търговските срещи.Накарайте ги да се чувстват комфортно, като не говорите за работата и свързаните с нея теми и по този начин давате възможност на търговеца да осъзнае, че и вие сте човек.

2. Нека търговския представител да знае, че сте заедно, за да му помогнете.

 Клиентите, които посещавате, са негови клиенти. Оставете търговеца да води разговора, но им кажете, че сте там за подкрепа и да му помогнете ако е необходимо.

3. Разберете как можете да помогнете на търговския представител.

 Дали търговеца има виждане как можете да му помогнете или дали има въпроси, които да зададете на клиента?Търговския представител може и да знае как бихте му били полезни, но е възможно да не може да ви го каже, без да сте го попитали: "Как мога най-добре да помогна при разговора с клиента?"

4. Покажете уважение към всеки човек, с който се запознавате преди разговорите, по време на разговорите и след разговорите.

 Търговския представител ще гледа всяко ваше движение. Как си взаимодействате с хората е от изключително значение и може да окаже трайно въздействие върху търговския представител.

5. Знайте, че каквото споделите с търговския представител за това, което правите във фирмата, то ще бъде споделено с другите от екипа по продажби веднага след катоси тръгните.

 Това не е лошо, но това е още едно нещо, което трябва да имате предвид, като сте с вашия търговец. Искате ли персонала да ви видят като активен в тези ситуации. Не, не можете да контролирате това, което те мислят, но вие може значително да увеличите положителната нагласа като обърните внимание на детайлите описващи поста ви.

6. Това, което мислите не е от значение, търговския представител познава обстановката по-добре.

 Уважавайте ги в тяхната среда. Не забравяйте, че вие ​​сте на "бойното поле", а не в офиса.

7. Изпрати личнао съобщение към търговския представител след посещението ви и им покажете, че цените отделеното от тях време повреме на обиколката ви.

 По този начин ще ви оценят като лидери и ще покаже, че вие наистина цените работата на търговския представител.

8. Дискутирайте с мениджъра продажби това, което сте видяли, това, което сте научили и всичко необходимо, което трябва да се направи в последствие.

 Мениджърът продажби няма търпение да чуе как е минала вашата обиколка в търговския представител. Обсъждането на последващите действия показва, че сте приели участието си в срещите сериозно и оценяте ролята на търговския екип за успеха на компанията.

9. Изпратете email на клиентите с копие до търговския представител.

 Писмото не трябва да бъде дълго, но определено трябва да показва, че срещатат ви е била полезна. Също така ако сте обещали на клиента, че лично ще обърнете внимание на някои неща, непремено го споменете и в писмото си.

Прочетете още:

Най-доброто време за обаждане на труднодостъпните клиенти
Продажбена мотивация: Започнете понеделника с обаждена на любимия клиент
Изградете лоялност към марката чрез социалните мрежи
Увеличавате цените - какво търговския представител да не прави в такъв случай

Няма коментари:

Публикуване на коментар