Всички искаме да започнем седмицата с преповдигнато настроение. Един, от най-лесните
начини да направите това, е да се обаждате на някой от любимите си клиенти всеки понеделни.
Това е много по-продуктивно, отколкото да се обадите на колега и да прекарате 20 минути на телефона оплаквайки се от бумащината или високи за постигане таргет или за нещо друго, което намирате за досадно в работата си.
Обаждайки се на някой чудесен клиент в понеделник сутрин, ще чуете от тях, защо обичат да работят с вас. Те обикновено ще споделят с вас нещо, което да ви покаже какво значат взаимоотношенията ви за тях.
Еха! Има ли нещо по-добро от това? Чрез този подход вие използвате клиента, за да ви мотивира.
Ако се замислите може да ви се стори, че концепцията е неправилна, защото осъществявайки подобно обаждане то трябва да е насочено към грижата за клиента, а не да е в следстви от загрижиност за собствената ви мотивация.
Запомнете, това не е стратегия за обаждане на един и същи клиент всяка сутрин. Надявам се, че имате поне няколко клиента, с които можете свободно да общувате ежедневно.
Не само ще мотивирате себе си, но в процеса на разговор може да получите нова информация или идея от клиента, на когото се обаждате. Можете да използвате тази информация, за да подобрите обслужването на клиентите ви през седмицата. Както казах, тази идея може да е малко неправилна, но затова е толкова добра.
Записвайте си това, което ви казва клиента. Наличието на тези записки е нещо, което може да повдигне духа ви през седмицата, ако започнете да се чувствате зле.
Този подход е особено полезен за търговци, които работят за собствена сметка и извън доам и офиса. Понякога може да се почувствате малко
самотни,
така че използването на добрите клиенти, за да ви
мотивират, може да се окаже огромно предимство.
Прочетете още:
Вашите клиенти са се променили. А вие?
Това е личния блог на Златко Димитров Димитров. Професия - мениджър продажби и маркетинг в гр. София. Опитен мениджър с отлична способност за работа с клиенти и умения за управление на проекти и екипи. Човек ориентиран към действие - със силна способност за ефективно общуване с различни бизнес аудитории и работа с нови технологии. Бакалавър по „Аграрна икономика” и Магистър по „Икономика и управление".
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар