View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

петък, 7 юни 2013 г.

Защо Google Plus е добър за малкия бизнес?

На времето Google стартира платформа с надеждата, че тя ще се превърне в огромна социална мрежа. Дали това беше Google Plus? Не. Вярвате или не, първото им появяване в социалната сфера не беше с Google Plus, а с Orkut през 2004 година. Никога не бях чувал за нея, но тя е получила известност в Бразилия и Индия. Провалили се, но не се отказа и Google опита отново с Google Wave през 2009 година. И не успя. Опита се отново през 2010 г. с Google Buzz. И пак неуспя. Много търговци и собствениците на малък бизнес се питат: "Защо е Google Plus да е различен"? Може би това е така, защото Google този път означава "бизнес", което е добре за малкия бизнес.

Каквато и да е причина, Google Plus е наистина тук и повечето хора я възприемат като социална мрежа. Всеки месец, данните показват, значително увеличение на броя на новите потребители, включително фирми, които започват да използват Google Plus. Малките фирми трябва наистина да обърнат внимание на многото ползи, които ги очаква в тази платформа.

Първите стъпки може и да не са лесни за собствениците на малък бизнес, които имат ограничено време и/или ресурси. Времето никога не е достатъчно, но да настроиш Google+  не е чак толкова трудно.

Google Plus е добра за бизнеса от всякакъв мащаб, но е важно да се отбележи, че малките фирми имат равни шансове за успех с платформата. ето основните причини, поради които Google Plus е добра за малкия бизнес:

Google Plus играе важна роля в SEO (Search Engine Optimization)

 Хората често правят онлайн проучвания, преди да направят покупка. Те искат да получат бързо информация като къде да купят това, от което се нуждаят и кой може да осигури най-добрия продукт / решение с най-голяма стойност. Колкото по-високо търсачката класира вашия малък бизнес, толкова по-вероятно е потенциалните клиенти да открият вас и вашия бизнес. Споделете подходящо съдържание чрез вашия Google Plus акаунт, за да подобрите рейтинга си в търсачката и да направите своя бизнес по-лесно откриваем за вашия целеви пазар. Има ли вашата малка фирма физически адрес и искатели да привлече клиенти на местно ниво? Ако е така, тогава трябва да помислите за добавяне на локацията ви, заедно с вашия Google+ профил.


Google Plus общности позволяват тематични разговори


Google Plus въведени общности в края на 2012 година. Google Plus общностите позволяват на хората и бизнеса да формират групи възоснова на интереси, дейсности и т.н. Членовете на групата имат форуми, в които сте в състояние да задавате въпроси и да разговоряте по съответните теми, в рамките на групите от съмишленици. Малките предприятия могат да използват Google Plus общности като място, където да представят себе си и своите продукти / решения на подходящата аудитория.

Google Plus Hangouts позволи на хората да се срещат лице в лице по всяко време и на всяко място

Въпреки че Hangouts не заместват личните срещи, те са много удобни и лесни. всеки малък бизнес (или всеки потребител), който иска да използва Hangout трябва да има Google Plus акаунта, интернет връзка, уеб камера и хора, които искат да се присъединят към Hangout. Бизнеса може да използва срещите в Google Plus като започнат от срещи на персонала до продажбени презентации и всичко свързано с тях. собствениците на малкък бизнес могат да се възползват от удобството и относително ниските разходи, свързани със срещите по този начин, като на свой ред, потенциалните и / или настоящи клиенти имат същите улеснения.

Прочетете още:

Няма коментари:

Публикуване на коментар