View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

четвъртък, 18 април 2013 г.

Съвети за успешен маркетинг в социалните мрежи

Чрез включването на социалните медии, в маркетинговата стратегии на фирмата, можете бързо да увеличи успеха на вашия бизнес. Социалните медии ви предоставят инструменти, не само за общуване с широк кръг от хора, но също така и да взаимодействат с тази аудитория.
Първи стъпки
Проучване на възможностите на всеки отделен сайт или приложение трябва да бъде първата задача, която да си поставите, когато разширявате  дейността си в социалните медии. Ако не разполагате с време да го направите сами, можете да обучите някой от персонала или да възложите на външен изпълнител, да направи техническата подготовка.
Следващата стъпка е да се разбере начина (етикета), по който се общува в тези социалнит общности. Оплаквания от приятели и фенове на страницата ви е бърз начин вашият акаунт да бъде спрян или забранен, което ще се отрази зле на вашия имидж. Така че бъдете внимателни, тъй като взаимодействието между вашата фирма и по-широката социална общност е от решаващо значение за вашата марка и е най-добре да го правите сами или чрез обучени служители.
Най-популярните социални общности
Всеки знае за Facebook, но какви са другите алтернативи от стотиците общности в интернет и кои са най-популярни? Направете проучване за рейтингите на сайтове и за това кои са най-подходящи за вашия бизнес.
Планиране на кампанията
Например ако решите да създадете кампанията си в Twitter, можете да научите основните методи за отговаряне, публикуване (туитване), ретуитоване, свързване и изпращане на съобщения. Същото се прилага за всеки нов сайт на социална медия, а изучаването на тези функции ви дава основата да започнете да разширявате кампаниите си, които да отговарят на спецификите във вашия бизнес.
Изгответе план преди да започнете кампания в социалните медии. Определете кой ще управлява страницата, какъв тип оформление ще има тя и колко време бихте искали да инвестирате в това нчинание. Просто като всяка друга маркетингова кампания - разполагате с определен график, за да постигнете целите си. Придържайте се към плана си толкова плътно, колкото можете и  ще пожънете успех в социалните медии.
Набележете целите и подцелите при започване на маркетингова кампания в социалните мрежи. Уповестете ги в цялата фирма, така че всеки в организацията да е на същата вълна. Резултати от кампанията ще бъдат по-добри и по-добре фокусирани, когато всички дейности са съгласувани и всички работят за едни и същи цели.
Когато започнете кампанията се поучавайте грешки. В зависимост от вашата целева аудитория, някои неща, които са в сила за други фирми,  може да не сработят при вас. Гледай какво работи и какво не, а след това го променете ако е необходимо. Това ще покаже на клиентите ви, че сте насочени към техните нужди.
Прилагането на маркетингови стратегии в социалните медии ще повиши успеха на вашия бизнес. Възползвайте се от многото инструменти на социалните мрежи, които да разпространят информация за вашия бизнес и да ви позволят да комуникирате с клиентите.
Отчетност, Статистика и Анализ
Интернет е чудесно място, за да проследяване на резултатите, но изисква внимателно планиране, за да се създадат правилните процеси за разделно тестване и събиране на данни. Има на разположение много инструменти за отчетност и много от тях са изградени в съществуващите приложения, но вие трябва да решите какво трябва да се измерва, за да се определи ефективността на кампанията ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар