
1. Какъв процент от клиентите са ви потърсили в Интернет преди срещата си с вас?
И в кой етап от продажбения процес са направили това? Ако са направилитова преди срещата ви знчи това е проучване.
От друга страна, ако са направили това след срещата може да означава, че информацията, която сте им предоставилипо време на вашата презентация, не е отговорила на въпросите им.
2. Дали информацията, която вашите клиенти са събрали от Интернет, е точна или не?
Запишете си това, което сте чули, за да знаите какво мислят вашие клиенти.
3. Дали клиентите ви споменават конкурентите ви и ако да какво казват за тях?
Ако клиента ви прави еталони сравнения на вас и конкурентите ви това може да ви подскаже, че конкурентите ви са предоставили в Интернет повече информация от вас.
4. Във вашата презентация споделяте ли информация, която я има във фирмения ви сайт?
Ако е така, тогава как реагира клиента ви? Ако клиента ви се отнасяпренебрежително към презентацията ви вероятно е, защото е засегнат от факта, че повтаряте нещо, което той вече знае.
5. Клиентат задавали ви въпроси пряко свързани с това, което може да се види в Интернет?
Качеството и нивото на задаваните въпроси може да ви подскаже за степента на проучването, което е направил клиента ви в Интернет.
6. По време на вашата презентация споменавате ли на клиента за информацията, която може да намери в Интернет?
Задавайки на клиента няколко въпроса на клиента, свързани с информацията в мрежата, можете да разберете неговото желание да използва мрежата, за да получи информацията.
Вашата задача като търговец е да дадете на клиента такова ниво информация, което той неможе да си набави от Интернет.
Това показва, че сте отделили време да отговорите на въпросите на клиента, а не му губите времето показвайки му същата информация, която има вмрежата.
Прочетете още:
Увеличавате цените - какво търговския представител да не прави в такъв случай
Игнорирайте искането на клиента за по-ниска цена
Коя социална мрежа е най-добрa за B2B маркетинг?
Няма коментари:
Публикуване на коментар