"Парите са в e-mail списъка!" Това в известен смисъл е така,
защото когато имате голям списък с електронни адреси, можете постоянно да търгувате с
тях и да превърнете вашия компютър в банкомат работещ с едно кликване на бутона
(стига да сте изградили добри взаимотношения с абонатите и да сте спечелили тяхното доверие).
Но преди
да можете да си взаимодейства с тях и да правят пари от това, трябва да увеличите абонатите си в най-кратки срокове.
Как правим това? Ето четири техники за
изграждане на такъв списък:
#1: Създаване на целенасочена, привличащи
вниманието подканваща страница.
Подканваща страница е, това е страницата, която има избераем характер за
хората, където могат да предоставят информация за своето име и електронна поща. Тази страница е наистина много важна,
защото това е първото впечатление, което хората получават за вас.
Трябва
да се грижите добре за вашата подканяща страница и да се уверете, че прави
това, което трябва, а имени да привлича внимание и да кара посетителите да поискат да разменят личната си информация за това, което предлагате.
Ако вашата подканваща страница е затрупана с флаш графики и банери, тя няма да може да се зареди бързо, а някои (или
много) може да я напуснат след няколко секунди чакане. Честно
казано, ако вашата страница отнема няколко секунди, за да зареди,
тогава има голяма верочтност просто да бъде затворена и посетителя да отиде някъде
другаде.
Освен това, вие искате да се
съсредоточи върху получаването на техните имейли, а различните
реклами на сайта ви само ще ги разсеят от абонирането. Разбира се с тези реклами може да направите продажба днес, но се отказвате от много потенциални бъдещи продажби, които можете да направите.
#
2: Добавяне на видео.
Сега някои ще кажат, че ако е видеото е елементарно е по-добре, но
колко пъти нещо просто и скучно е привлекло вниманието ви? Вероятно никога или
поне не много често.
Видео клиповете са добър начин за
привличе на погледа с изображения и добър текст. Хората са много по-склонни да слушат и гледат някого, отколкото да четат безименна и безлична страница с текст .
# 3: Тествайте вашата подканяща страница
Тествайте вашата подканяща страница с някои от приятелите си и обществеността, за да получите реална представа за това, което привлича
вниманието на хората и това, което може да ги накара да
затворят страницата.
Може
дори да платите за изработка на различни стилове на страницата и с различни настройки. Това може да ви струва известна сума пари и може да се наложи да
пожертвате някои бързи печалби, но вие ще спечелите много повече в
дългосрочен план.
След като имате идея и план за това какво работи и какво не, можете да я стартирате. Знаейки това, на което хората ще откликнат, е голям фактор в
ефективното изграждане на листа с имейли.
Ако вашата страница не си върши работата ще загубите
стотици потенциални клиенти. Ето защо винаги трябва да тествате, тествате и
тествате. Ако в началото не успеете, опитайте отново и отново,
докато не намерите това, което работи най-добре.
# 4: Обяснят ясно ползата.
Дните, когато
човек можеше да има хиляди абонати просто само с поставяне на неясни
абонаменти, са отдавна отминали. Трябва
да се гарантира, че вашите потенциални абонати ще получат някои полезни
ползи.
За да се превърнат посетителите в абонатите, трябва да
им осигурите много убедителни основания да се абонират. Една от основните причини е, че те ще
получат полезна информация, която да искат да придобият или още
по-добре да научат как да решат даден проблем.
И когато ми кажете, че ще
им даде нещо, да им го дадете веднага след абонирането, а не дни или
седмици след това (освен ако не е необходими да мине време, за да могат да видят информацията на определеното място).
Най-важното, което трябва да запомните е, че трябва да ги удовлетворите възможно най-бързо, за да може първите им впечатления от вас да са безупречни. А както можеби знаете първото впечатление е и последно.
Прилагане на тези
техники ще ви осигурят дълъг списък с абонати много по-бързо, отколкото очаквате.
Прочетете още:
Коя е най-добрата платформа за фирмения ви сайт
Това е личния блог на Златко Димитров Димитров. Професия - мениджър продажби и маркетинг в гр. София. Опитен мениджър с отлична способност за работа с клиенти и умения за управление на проекти и екипи. Човек ориентиран към действие - със силна способност за ефективно общуване с различни бизнес аудитории и работа с нови технологии. Бакалавър по „Аграрна икономика” и Магистър по „Икономика и управление".
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар