View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

сряда, 12 юни 2013 г.

4 техники за създаване на e-mail база данни

"Парите са в e-mail списъка!" Това в известен смисъл е така, защото когато имате голям списък с електронни адреси, можете постоянно да търгувате с тях и да превърнете вашия компютър в банкомат работещ с едно кликване на бутона (стига да сте изградили добри взаимотношения с абонатите и да сте спечелили тяхното доверие).
Но преди да можете да си взаимодейства с тях и да правят пари от това, трябва да увеличите абонатите си в най-кратки срокове.
Как правим това? Ето четири техники за изграждане на такъв списък:
#1: Създаване на целенасочена, привличащи вниманието подканваща страница.
Подканваща страница е, това е страницата, която има избераем характер за хората, където могат да предоставят информация за своето име и електронна поща. Тази страница е наистина много важна, защото това е първото впечатление, което хората получават за вас.
Трябва да се грижите добре за вашата подканяща страница и да се уверете, че прави това, което трябва, а имени да привлича внимание и да кара посетителите да поискат да разменят личната си информация за това, което предлагате.
Ако вашата подканваща страница е затрупана с флаш  графики и банери, тя няма да може да се зареди бързо, а някои (или много) може да я напуснат след няколко секунди чакане. Честно казано, ако вашата страница отнема няколко секунди, за да зареди, тогава има голяма верочтност просто да бъде затворена и посетителя да отиде някъде другаде.
Освен това, вие искате да се съсредоточи върху получаването на техните имейли, а различните реклами на сайта ви само ще ги разсеят от абонирането. Разбира се с тези реклами може да направите продажба днес, но се отказвате от много потенциални бъдещи продажби, които можете да направите.


 # 2: Добавяне на видео.
Сега някои ще кажат, че ако е видеото е елементарно е по-добре, но колко пъти нещо просто и скучно е привлекло вниманието ви? Вероятно никога или поне не много често.
Видео клиповете са добър начин за привличе на погледа с изображения и добър текст. Хората са много по-склонни да слушат и гледат някого, отколкото да четат безименна и безлична страница с текст .
 

# 3: Тествайте вашата подканяща страница

Тествайте вашата подканяща страница с някои от приятелите си и обществеността, за да получите реална представа за това, което привлича вниманието на хората и това, което може да ги накара да затворят страницата.
Може дори да платите за изработка на различни стилове на страницата и с различни настройки. Това може да ви струва известна сума пари и може да се наложи да пожертвате някои бързи печалби, но вие ще спечелите много повече в дългосрочен план.
След като имате идея и план за това какво работи и какво не, можете да я стартирате. Знаейки това, на което хората ще откликнат, е голям фактор в ефективното изграждане на листа с имейли.
Ако вашата страница не си върши работата ще загубите стотици потенциални клиенти. Ето защо винаги трябва да тествате, тествате и тествате. Ако в началото не успеете, опитайте отново и отново, докато не намерите това, което работи най-добре.
 # 4: Обяснят ясно ползата.
Дните, когато човек можеше да има хиляди абонати просто само с поставяне на неясни абонаменти, са отдавна отминали. Трябва да се гарантира, че вашите потенциални абонати ще получат някои полезни ползи.
За да се превърнат посетителите в абонатите, трябва да им осигурите много убедителни основания да се абонират. Една от основните причини е, че те ще получат полезна информация, която да искат да придобият или още по-добре да научат как да решат даден проблем.
И когато ми кажете, че ще им даде нещо, да им го дадете веднага след абонирането, а не дни или седмици след това (освен ако не е необходими да мине време, за да могат да видят информацията на определеното място).
Най-важното, което трябва да запомните е, че трябва да ги удовлетворите възможно най-бързо, за да може първите им впечатления от вас да са безупречни. А както можеби знаете първото впечатление е и последно.
Прилагане на тези техники ще ви осигурят дълъг списък с абонати много по-бързо, отколкото очаквате.


Прочетете още:
Коя е най-добрата платформа за фирмения ви сайт

Няма коментари:

Публикуване на коментар