Всеки, който е ангажиран в социалните медии вероятно е
чувал за това какво трябва да се прави и какво не за постигане на добри бизнес
резултати. Някои от тези съвети ви изглеждат
добри, а други изобщо.
Защо ли? Защото има много неща, които се случват там.
Това е социална дейност и всичко е въпрос на ангажираност. Това е голям, гигантски, онлайн свят на споделяне, туитване, блогване, и всичко това се прави, за да се вдига шум. Ние чуваме гласа на медиите в нашето ежедневид, които ни отправят различни послания. Обаче има само едно нещо, което да доведе до вашия бизнес. Вашият уникален глас е един от най-добрите инструменти във вашия маркетингов арсенал.
Вие и само вие можете да покажете страстта си към вашата работата. Да, има много случаи в които се нуждете от маркетингови специалисти, но особено в социалните медии говоренето за вас самия спомага за създаване на силни връзки. В социалната мрежа, естествения тон на гласа, споделянето на личното ви отношение по определени проблеми, както и отговори на въпроси на клиентите и феновете ви, е това което прави последователите ви да останат такива. Това са неща, които можете и трябва да правите редовно.
Намирането на собствения тон, не е лесно за някои хора и ако трябва да бъдем честни, направо се плашат от това. Но споделянето в социалните платформи не е чак толкова страшно. Можете да споделяте вашите мисли, да редактирате вашите публикации и да изтривате собствените си туитове. С една дума, вие имате пълен контрол, а не сте застанал в стая, пълна с хора. Опитайте се да пишете така, както бихте говорили. Ако сте добър оратор в действителност, продължете напред и го направете и онлайн. Просто и не толкова официално е общото правило. Изказването трябва да бъде професионално, но с естествен тон, все пак вие се опитвате да се ангажирате пред аудиторията и да се свържете с хората.
Каквато и да е социално медийната платформа, която използвате, трябва да сте приятелски настроени, да бъдате полезни, и най-вече да бъде себе си. Това е най-добрият начин да растае кръгът ви с контакти и да бъдетет видени и чути в един забързан и зает свят.
Защо ли? Защото има много неща, които се случват там.
Това е социална дейност и всичко е въпрос на ангажираност. Това е голям, гигантски, онлайн свят на споделяне, туитване, блогване, и всичко това се прави, за да се вдига шум. Ние чуваме гласа на медиите в нашето ежедневид, които ни отправят различни послания. Обаче има само едно нещо, което да доведе до вашия бизнес. Вашият уникален глас е един от най-добрите инструменти във вашия маркетингов арсенал.
Вие и само вие можете да покажете страстта си към вашата работата. Да, има много случаи в които се нуждете от маркетингови специалисти, но особено в социалните медии говоренето за вас самия спомага за създаване на силни връзки. В социалната мрежа, естествения тон на гласа, споделянето на личното ви отношение по определени проблеми, както и отговори на въпроси на клиентите и феновете ви, е това което прави последователите ви да останат такива. Това са неща, които можете и трябва да правите редовно.
Намирането на собствения тон, не е лесно за някои хора и ако трябва да бъдем честни, направо се плашат от това. Но споделянето в социалните платформи не е чак толкова страшно. Можете да споделяте вашите мисли, да редактирате вашите публикации и да изтривате собствените си туитове. С една дума, вие имате пълен контрол, а не сте застанал в стая, пълна с хора. Опитайте се да пишете така, както бихте говорили. Ако сте добър оратор в действителност, продължете напред и го направете и онлайн. Просто и не толкова официално е общото правило. Изказването трябва да бъде професионално, но с естествен тон, все пак вие се опитвате да се ангажирате пред аудиторията и да се свържете с хората.
Каквато и да е социално медийната платформа, която използвате, трябва да сте приятелски настроени, да бъдате полезни, и най-вече да бъде себе си. Това е най-добрият начин да растае кръгът ви с контакти и да бъдетет видени и чути в един забързан и зает свят.
"Ако излезеш да търсиш приятели, ще откриеш малко. Ако излезеш да бъдеш приятел, ще ги намериш навсякъде. "Зиг Зиглар
Няма коментари:
Публикуване на коментар