![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4ofEH3m9SB5Jt304j0jv_6aN53-NRn2CRMlWWQ8LZoFq6hELVrmOpiUIeAlQBQVXPFy48fpdW3lmRNEbea7ogLviwwOU5k38shHyDbqbvEGb8vCaA1xXRA7vRv8DZjXtrlBkJAL_bkGQ/s1600/Customer+Relationship.jpg)
Въпросът, който трябва да си зададем е: "Можем ли да изградим добри търговски контакти като намерим повече клиенти или да вземем тези, които вече имаме и да ги осъвършенстваме?"
Този въпрос е много близък до въпроса: "Кое е първо? Яйцето или кокошката?"
Ето четери съвета как да изградите добри търговски взаимоотношения, като се съсредотоите върху контактите, които вече имате.
1. Получаване на лична информация
Много по-лесно ще разговаряте с клиента ако научите повече за него.
Целта ви, след като се запознаете с клиента, е му позволите да сподели с вас част от личния си живот. Тази информация можете да я използвате, за да започнете разговора при следвщата ви среща.
2. Действайте бързо
Много от продажбите се провалят, защото тървците не са действали достатъчно бързо. Ако мислите, че нормалното време за действие е една седмица, то се опитайте да намалите това време до 3 дена.
3. Уверете се, че говорите за клиента, а не за себе си
Не забравяйте, че разговора трябва да се "върти" около това, което иска клиента. Оставете клиента да споделя с вас, а най-добрия начин за това е като задавате въпроси и запомняте това, което е споделено с вас и след това задавате още въпроси.
4. Изграждане на доверие на клиента във вас
Колкото по-бързо клиента ви се довери, толкова по-скоро ще започнат да работят с вас. Ако избързате да приключите продажбата преди да сте изградили довери във вас, то единственият начин да го направите е чрез даването на големи отстъпки = по-малка печалба.
Прочетете още:
Продажбена мотивация: Започнете понеделника с обаждена на любимия клиент
Няма коментари:
Публикуване на коментар