1. Не използвайте кратки URL препратки
Хората не
искат да бъдат препращани извън Facebook и
затова нямат желание да кликват върху линкови, за които незнаят къде ще ги
препратят. Линковете може да се споделят бързо, но са много трудни за разбиране
(особен на молбилни устройства).
Все повече и повече хора влизат в Facebook през мобилни устройства и те искат да знаят къде ще ги
отведе линка. В резултат на това е добре да посочете целия линк или да
използвате конкретно лого или снимка за URL препратката.
2. Пишете кратки
постове
Можеби Twitter е виновника, но обсега на нашето внимание става все
по-малък и по-малък. Изследванията показват, че няколко символа са достатъчни
за публикация в Facebook, а най-добрите са под 100
символа.
Няколко
думи са достатъчни, а най-добре е снимка. Изследване на Facebook показва, че публикации на фотоалбуми или снимки
генерират от 120% до 180% повече трафик от постове, които са съставени само от
думи.
3. Използвайте правилните думи
Думите
имат тежест и то голяма! Изразите, които подбирате имат значение за феновете ви
в Facebook.
Думи които преканват към действие са
най-добри за ангажираността на феновете ви. „Харесайте“, „коментирайте“ и „абонирайте
се“ поддикват към действие и помагат на
аудиторията ви да разбере какво очаквате от нея когато четат публикацията ви.
4. Питайте
Задаването
на въпроси е един от най-добрите начини за нарастване на ангажираността на
феновете. Това е като да сте на купон, на който никой не говори. Кой е най
добрият начин да започните разговор? Едва ли е най-добрият вариант е да питате
всички какво знаят за вас и да се опитвате да ги впечатлите с вашата работа.
Питайте, за да получите отговор и да дадете възможност на другите да се включат
в разговор с вас.
5. Споделяйте от сладкишите на Facebook
M5G95VAFPQY3
Няма коментари:
Публикуване на коментар