Често ли актуализирате вашата Facebook фирмена страница с нови снимки?
Имате ли конкретна стратегия за това или просто публикувате произволни картинки от време на време?
Факт е, че с последните промени в политиката на Facebook за актуализации на снимките, сега достигате по-малко аудитория от всякога. Въпреки това, популярността на фото мненията остава непоклатима: по-голямата част от съдържанието, публикувано във Facebook е снимков материал.
Как можете да използвате публикуването на снимки във Facebook, така че да предизвикате по-голям интерес включително харесвания, коментари и споделяния?
Ето седем практики от популярните Facebook страници, за да помогнете на вашите фото мнения и да получите по-високи вирусни резултати и да накарате повече хора да научат за вашия бизнес.
1. Наблягане на личните преживявания
Като цяло, Facebook феновете са обикновени хора със сходни вкусове и навици. Така снимки, които са привлекателни за феновете ви заради емоциите на предизвикани от нещо преживяване или спомен имат добър потенциал да достигната голяма аудитория на Facebook. Феновете ви има по-голямо верпятност да откликнат на познати неща и ситуации, когато могат да си каже "Виж, това е за мен!".
Има някои основни теми, които всеки може да използва както в случая с тази снимка: спомени от детството, трудните понеделници и дългоочакваните петъци, интернет пристрастяването, добре познати филми и игри, преносими джаджи и т.н.
Може би, такава снимка няма да кажа много за вашата компания или продукт (освен ако не се опитате да го свържите с нея). Но това ви помага да се увеличи ангажираността около новите ви снимки, която ще ви даде по-добро представяне в новинарски емисии и ще привличе другите към вашата страница.
2. Използвайте Хумор
Най-вероятно, продуктите или услугите на фирмата ви имат допирна точка с чувството за хумор.
Въпреки това, има ли начин да използвате смешни снимки около функциите на продукта ви?
Забележка: Firefox показва възможностите за визуализация на страница на дисплея ви по такъв странен начин. Резултат: 9 хил. харесвания, 1.7 хил. споделяния.
Има много готини снимки в интернет, които да накарат феновете ви да се смея (или поне да се привлече вниманието към публикацията в емисията новини).
Поставете се на мястото на почитателите си. Изберете смешна картинка, която вашите фенове да разберат и се опитайте да я свържете с вашата марка или продукт.
Забележка: Intel се шегува върху "концепция" на компютрите. Резултат: 105 хил харесвания, 36 хил. споделяния.
Не отивайте твърде далеч като използвате черен хумор или вулгарност, в противен случай посланието ще бъде загубено. Снимки, които са твърде провокативни може да насърчат феновете ви да се откажат от вашата страница във Facebook.
3. Поискайте харесвания или споделяния
Никой не приветства дълги и сложни коментари, които съпътстват фото мненията, те са просто игнорирани от феновете в емисията новости. Така че, когато пишете текст съпътстващ изображение, той да бъде кратък и помолете вашите фенове да харесват или споделят вашето състояние, ако те са съгласни с написаното или се чувстват по същия начин.
Збележка: Skype моли феновете да харесат поста, ако са попадали в подобна ситуация. Резултат: 1.7 хил. харесвания.
Може дори да поканите феновете ви да гласуват за едно или друго нещо с помощта на бутоните "Харесвам" и "Сподели".
Забележка: Walmart стартира Facebook гласуване за най-добър Monopoly знак: "Харесвам" за котка, "Споделиe" за желязо. Резултат: 48 хил харесвания, 2.8 хил. споделяния.
Няма да получите реални резултати използвайки такива избирателни методи, но подканяйки към споделяне можете да увеличите вирусния ефект на такива публикации.
4. Акцентиране върху Текущи събития
Използвайте новини или сензационни теми като начин да напомните на клиентите си за вашата марка. Това може да включва политически събития, бизнес или технологични новини, спортни събития, предстоящи празници и т.н. Само не забравяйте да изберете връзка, която е ясна, такава, която болшинството ще разбере.
Забележка: Lay използва тема свързана с политическите изборите. Резултат: 6.3 хил. харесвания, 3.3 хил. коментари.
Или пък може просто да публикувате забавна снимката, за да провокирате дискусия.
Забележка: Freemake моли феновете да споделят своето мнение за Apple Maps. Резултат: 1.1 хил. харесвания, 523 споделяния.
5. Публикувайте ваучери и подаръци
Въпреки че Facebook имат платено приложение, наречено "оферти", повечето фирми продължават да публикуват талони за отстъпки и подаръци под формата на снимкова публикация. Много просто, снимките са най-разглежда в емисията с новости и не трябва да давате пари, за да достигните клиентите си в световен мащаб или на местно ниво.
Тези публикаци също имат потенциал за привличане на нови клиенти, когато се видят от приятелите на вашите фенове.
6. Осигуряване на поглед отвътре към вашата компания
Хората са любопитни по природа. Ето защо, за да научим повече за човек, бихме предпочели да ги опознаем чрез техните снимки, а след това и чрез техните биографии. Така ще се опитате да предадете човешки облик на вашия бизнес.
Facebook феновете със сигурност ще се радвам да видят снимки на служителите ви, особено ако снимките са направени по оригинален начин.
Покажете служителите си, докато изработват продуктите, отговарят на клиенти или дори помолете известни личности да участват.
Забележка: Служителите на Dropbox се срещат с Bono и The Edge (които в действителност инвестират в проекта). Резултат: 2.4 хил. харесвания, 278 споделяния.
Снимки, които показват какво се случва зад кулисите, са добър начин да се повиши доверието в марката.
7. Накарайте Феновете си да коментират
Коментарите са важен компонент от вирусните снимки, така че накарайте да се замислят, в това което публикувате. Хората коментират, когато има какво да кажат в отговор. Така че защо да не публикувате съдържание, което ще призове феновете ви да коментират?
Един прост въпрос публикуван като статус, може лесно да бъде игнориран в емисия от новости, а въпрос представен като фото актуализация ще привлече повече внимание и фенове готови на отговори.
Опитайте да попитате феновете си нещо просто за вашия продукт или ежедневието им, така че всеки да може да отговори на въпроса ви.
Вие не трябва да се придържаме само към въпроса. Можете да оставите тест или забавен експеримент, нещо, което подтиква феновете да споделят мнението си в коментарите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар