-->1. Дръжте клиентите близо до вас - Дали това ще е чрез
социалните медии, електронна поща, бюлетини,
телефон или месечни срещи, информация и
името на вашата компания трябва
ежедневно да е пред тях. Една стара
поговорка гласи"това, което е далеч
от очите на е далеч от ума." Те забравят за вас, ако не поддържатередовна връзка с тях.
2. Поддържайте лоялността на клиентите си - Всеки обича да бъде спецоален. Уверете се, че вашите клиенти знаят, че ги цените, като им го
показвате. Може да да направите това като благодарите за
подкрепата им в отворен
формат, т.е. лично в благодарствено писмо или телефонно обаждане. Предлагайки им карти за отстъпка, купони или нещо безплатно, е сигурен
начин да ги виждате често във вашия офис, магазин или
склад.
3. Организирайте „Ден на отворените врати“ – Покажете на вашите
клиенти кой и какъв сте. Това ще им позволява
да влязат в мястото на стопанска ви дейност и
да видят "работещата машина" и по този
начин може да ви донесе по-голямо
уважение и разбиране за това, което правите.
4. Наемайте специалисти във всяка област- Като собственик на малък
бизнес, е трудно да бъде всичко
за всеки и да успеете. Потърсете някой, който може
да се разчита и който споделя същата
философия като вас. Отворете
вратата за вашия бизнес към възможността да бъде първи в избора на
клиентите чрез използване на умениеята на квалифицирани служители.
5. Излезте от пътя си, за да надминем очакванията им -Всеки очаква от вас да отговорите на нуждите му. Защо да не бъдете
една крачка напред и не надмините
очаванията им?. Изненадайте ги
с допълнително услуги, повече информация и допълнителни ползи.
Прочетете още:
"Онлайн обратна връзка
с клиентите"
Това е личния блог на Златко Димитров Димитров. Професия - мениджър продажби и маркетинг в гр. София. Опитен мениджър с отлична способност за работа с клиенти и умения за управление на проекти и екипи. Човек ориентиран към действие - със силна способност за ефективно общуване с различни бизнес аудитории и работа с нови технологии. Бакалавър по „Аграрна икономика” и Магистър по „Икономика и управление".
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар