View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

сряда, 24 април 2013 г.

Как да разработите SEO стратегия за съдържанието на вашия сайт


Как да се създаде план за споделяне на съдържание?

Как да бъдете на първа позиция в Google е въпрос, на който се търси отговор от всеки, който има бизнес сайт. Как да задминете всички, които се надпреварват за първото място? Можете да го направите още преди създаването на страницата си с план за SEO (оптимизирано за
търсачките) съдържание. Знаете ли какво означава това? Ето пет съвета за разработване на стратегия за SEO съдържание, които могат да изпратят вашия бизнес блог или сайт на върха.

SEO съдържание за вашия бизнес Блог

Разработване на маркетингова стратегия за съдържанието - Решете как ще споделяте съдържанието през всичките си социални медийни канали. Всяка платформа има различна аудитория и цел. Когато създавате съдържание за вашия блог решете как можете да го споделяте, така че една и съща информация да е разпространена по най-добрия начин по всички медии. Решете една седмица предварително по какви теми ще пишете и го споделяйте през цялата седмица в своите профили в социалните мрежи. Когато споделяте качествена информация непрекъснато, то трафика към вашия сайт ще бъде в съответствие с това съдържание.

 Ключовите думи трябва да бъдат разнообразни и оптимизирани - какви ключови думи използвате играе съществена роля в надреварата ви до върха на Google. Винаги трябва да знаете основните ключови думи за вашата аудитория, но не забравяйте да ги размествате по малко. Много е важно да се използва разнообразно съдържание, което е оптимизирано по съответните ключови думи, които хората са склонни да използват, когато търсят в Google темата, която ги вълнува. Колкото повече връзки имате с думите водещи до търсената информация, толкова по-добро ще е индиксирането на вашия сайт.

Препратките са злато - Всеки ден трябва да отделяте време да изграждате връзки към вашия сайт. Вашата стратегия за изграждане на връзки не е необходимо да отнема часове. След няколко минути на ден, всекидневното изграждане на връзки може да доведе до много добър резултат с течение на времето. Колкото повече препратки от качествени уебсайтове имате, толкова рейтинга ви при търсенето ще става по-висок.

Рим не е построен за един ден - Не се отказвайте просто, защото след една или две седмици не сте на върха на Google. Това може да отнеме от месеци до една година преди да стигнете до върха. Имате дългосрочна цел, затова бъдете последователни, и ще пожъните успех.

Страхотното съдържание ще ви изтреля на върха - Споделяйте и създавайт качествено съдържание и ще стигнете до върха и ще останете там. Интернет е един инструмент, който хората използват за намиране на ресурси и за забавления. Помислете за вашия целеви пазар. Къде те прекарват времето си и как те използват съдържанието. Харесват ли видео, аудио, текст или да получават информация? Смесете го и ще видите какво ще се получи! Ако можете да намерите отговори на проблемите на вашата аудитория и се стреми към това, тогава ще получите трафика, който заслужавате.

Прочетете още:
"Коя е най-добрата платформаза фирмения ви сайт"

Няма коментари:

Публикуване на коментар