View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

понеделник, 27 май 2013 г.

Личния бранд - бъдещето на маркетинга

Мислите ли, че личния брандинг и маркетинг съдържание е важно? 
Няма да преувелича ако кажа колко важна е личната марка е за всеки. Независимо дали го осъзнаваме или не, всички ние имаме собствена марка и я рекламираме всеки ден. Това може да звучи мелодраматично за някои, но е истината. Дали ще работите за фирма или индивидуално всички се търгуваме чрез нашите действия и думи. И сега, в цифровия социално медиен див свят, в който живеем, нашят личен бранд е повече публичен от когато и да било друг път. Нашата марка е товака, което сме ние и трябва да се грижим за бранда си точно както всеки друг - ако не и повече. 
Какви са начините за изграждане на личния бранд?Бъдещето е на социалните мрежи и блоговете. Какво обаче трябва да направим? Можете да започнете да си водите собствен блог и да следите и коментирате публикациите в блогови от вашата бизнес сфера. 
 
Как да балансираме между изграждането на личната марка и изграждането на бранда на вашата фирма?Често те са едно и също - вашата лична марка и фирмената ви марка. Независимо дали работите за някого или себе си, вие сте по същество посланик на тази марка. Винаги трябва да бъде наясно, че всичко, което правите - било то онлайн или не, д
о голяма степенпредставя марката. Това не означава, че няма място за индивидуалност. Напротив, личността трябва да бъде в основата на изграждане на неговата / нейната лична марка. Трябва да сте наясно, че когатосте "навън" в действителност представлявате и де факто представлявате посланик и на твата бранда както на личната си марка, така и на фирмената марка.

Прочетете още:
6 съвета за използване на Instagram за маркетингови цели 

Няма коментари:

Публикуване на коментар