В ерата на мобилните комуникации няма нищо по-перспективно от визуалното зашеметяващо, креативно и привлекателено съдържание.
Чудесен начин да се ангажирате с клиенти е не само чрез социалните медии, но и с помоща на изображения. Една снимка струва колкото хиляди думи (или харесвания).
Какво искате снимките ви да казват за вашата марка?
Чудесен начин малкия бизнес да си взаимодейства с клиенти е Instagram. Ако все още нямате профил в Instagram пропускате възможността да покажете на хората това, което вашата марка всъщност представлява.
Как можете да се възползвате максимално от вашата Instagram страница?
Поддържайте съдържанието си актуално, интерактивно и съобразено с особеностите на вашата марка.
Точно като съдържанието, което ще публикувате на сайта си, трябва да се уверете, че е актуално, интерактивно и приведено в съответствие с облика, който искате вашата марка да има. Например не би имало смисъл за една пекарна да има снимки на някой сърф на плажа или снимка на пържола, тъйкато те не се вписват с продуктите и услугите на представяната компанията. Не забравяйте редовно да актуализирате Instagram профила си, защото кой ще се заинтересува или следи емисиите ви, ако не добавяте постоянно ново съдържание.
Ангажирайте потребителите си.
Помислете за всички снимки, които са извън Instagram, колко от тях действително са направени от фирми? Вероятно малък процент, потребителите на Instagram качват някъде около 40 милиона снимки на ден! Не бихте ли искали да намерите начин да заинтригувате тези потребители? Потребителите се ангажират към снимките на марки и фирми, които харесват.
Намерете начин да ги накарате да участват в създаването на съдържанието. Instagram също разработи Instagram значка, което позволява лесен достъп до страницата ви в Instagram за потребители и посетители на вашия сайт.
Използвайте завладяващи снимки за привличане на трафик.
Знаете ли, че завладяващите изображения на Instagram страницата ви в действителност могат да привлекат повече трафик към вашия сайт? Когато публикуванте снимки, използвайте снимки, които да грабнат вниманието на вашите зрители и да ги насочат към уеб сайт ви, където можете да се ангажирате по-задълбочено с посетителите си.
За да привлечете трафик с вашата страница в Instagram трябва да обърнете внимание върху следното:
- Да публикувате снимки, които улавят вниманието и придизвикват вълнение.
- При публикуване на снимка в Instagram, включвайте връзки към статии или фото галерии в коментара на снимките и ги споделяйте и в другите социални мрежи.
- Добавяйте тагове или локации към снимките си.
Всеки обичат интересните истории! Така че защо да не разкажете някаква история със снимки и да я публикувате във вашия Instagram акаунт. Създавайте различни галерии с изображения, където можете да покажете снимки от конкретни събития или кампании. Нека вашата марка разкаже история.
Ето и някои добри профили в Instagram:
1. Dunkin-Donuts
2. Levis
3. Surf-Organic
4. Julianas-Pizza
5. Chobani
6. Ben-Jerrys
7. Ibis-Cycles
8. Pressed-Cotton-Inc.
Прочетете още "6 съвета за използване на Instagram за маркетингови цели"
Няма коментари:
Публикуване на коментар