View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

понеделник, 13 май 2013 г.

Защо да използвате Twitter преди конкурентите?

Истината е, че преди да започнете да използвате Twitter, вие не можете да осъзнениете силата му. Twitter предоставя богат калейсдокотп от новини, хора, връзки, публикации, видео и изображения в реално време за вашата пазарна ниша и индустрия. Това има силно влияние, изгражда персоналния бранд и разпространява новини.

Кои са причините да използвате Twitter?

1. Създавате общност

Twitter е пълен с общности, които споделят в реално време. Независиму какъв ще се намира вашата, има хиляди групи споделящи вашите интереси, които са готови да се впуснат в нея.

2. Привличате трафик към вашия сайт, блог или целева страница

Едвали има друга платформа, кочто да генерира трафик толкова бързо и целево, както Twitter. Няма правилен или грешен туит. Като всички други големи платформи и тази е маркетингов инструмент.

3. Научавате последните новини в реално време

Самолетната катастрофа в Хъбсан, Ню Йорк беше предадена чрез туит от iPhone с прикачена снимка.

4. Свързвате с много хора

Чрез Twitter можеш да общуваш с много хора в бранша, да обменяте идеи и споделяте опит.

5. Разпространява твоите идеи

Идеи, които се разпространяват - печелят.

6. Достигаш до голяма аудитория

Интернет превърна света в огромен град. Малкта ниша, която заемаш в твоя град е част от световния пазар на продукта или услуга, която предлагаш.

7. Изграждаш собствената марка

Twitter ти предоставя място да споделиш своите снимки и да поставиш линк към твоя сайт или блог. Това е само началото, от което се нуждаеш, за да изградиш своята марка глобално в дигиталния свят.

8. Подобрява обслужването на клиентите

Чрез извършване на мониторинк върху бранда и продуктите на фирмата в Twitter можеш да подобриш обслужването и да не се притесняваш, че не знаеш за възникнали проблеми и че губиш клиенти.

9. Предаваш човешки облик на компанията си

Един "поглед отвътре" може да помогне на популярността на бранда.


10. Проверяваш реакциите на пазара

Публикувайки един прост туиткато "Какво мислите за това?" ти позволява да получиш обратна информация в веднага, а не следващата седмица или месец.

Прочетете още:

Няма коментари:

Публикуване на коментар