Как бихте се чувствали ако вашата Facebook страница бъде премахната? Ами ако личния ви
блог, където творите и публикуватесвоите идеи и мисли, бъде закрит?
Каква ще бъде вашата реакция ако профила ви в Twitter изчезне?
Това са въпроси, които не ни се иска да обсъждаме.
Нащият онлайн свят е станал продължение на това, което сме. Тази виртуална сфера се е превърнала в нова реалност. Ако работите в областта на наукта или изкуството е нормално да се изразите и рекламирате онлайн.
Влиянието, знанията и силата са станали дигитални. От тук няма връщане назад. Ако искате да продължите да бъдете ефективни и актуални, тогава нямате избор.
Работата, кариерата и бизнеса са движени от социалната мрежа.
Аватарите оживяват
Платформите и социално-медийните канали - ние ги създаваме и пренасяме живота си в тях. Те са дигитален ключ със скрит пулс.
Това не е просто място, където се изразявате,творите и мислите, но и където се срещате. Тези срещи на мисълта са това, с което въздействате на другите в реално време и с което другите остават отпечатъка си във вас. Всички ние се развиваме посредством бързи обмен на информация.
Социалната мрежа е двуполюсен модел
Социалните мрежи са провинцията на вечерните коктейли, конференциите и срещите за вечеря.
И все още са такива.
Намирате си работа, откривате нови бизнес възможности и създавате приятелства.
Блоговете и социалните мрежи ускоряват процеса на общуване. Те ни позволяват да създаваме онлайн контакти от София до Ню Йорк и Рио де Жанейро. Онлайн платформите ускоряват и улесняват откриването на нови контакти. В това те са най-ефективни.
Здравите връзки се създават когато сме заедно на една трапеза, на по чаша каве или когато споделяме бутилка вино.
Нуждаем се и от двата вида срещи.
Как да използваме социалните мрежи за подсилване на личния бранд?
Понякога този въпрос изглежда така: "Коя социална мрежа трябва да използваме?"
Отговорът на този въпрос е тясно свързан с вашата индустри, целевия пазар и вашите цели.
Ето някои насоки и стратегии как да използвате 10 социални мрежи, за да подобрите и управлявате личната си марка и онлайн бранд:
Дори да не са ви приятели, хората могат да виждат снимката на профила ви, нещата, които "Харесвате" и информацията за вас. Така че се верете, че изглеждате професионално във вашият Facebook.
Следвайте хора в Twitter, които са във вашата индустрия. Туитвайте и ретуитвайте за тях статии и публикации свързани с професионалната им област. Това е чудесен начин да създадете контакти и да бъдете забелязани.
Качвайте силни видеоклипове в YouTube, в които споделяте съвети или информация с клиентите, сътрудниците и професионалисти от вашата индустрия. Хората ще започнат да гледат на вас като на източник за информация.
Направете си личен сайт, в който да споделите своето резюме, професионален опит и казуси. Word Press е чудесно средство за създаване на интернет страница, дори ако сте начинаещ в това начинание.
Пресъединявайте се към групи в LinkedIn, които ще ви свържат с нови клиенти, работодатели и контакти. Доказан факт е, че колкото повече хора виждат вашето име и снимка, толкова повече сте харесвани.
Направете си акаунт в Instagram и търсете неща свързани с вашата индустрия посредством хаштагове (#). Харесайте и коментирайте снимките на другите, за да бъдете забелязани.
Направете си акаунт в SlideShare и качвайте презентации демонстриращи вашия професионализъм. Хората ще бъдат впечатлени и ще ги приемат за образователни.
Направете си профил в Google+ - това помага за ранга ви в търсачката. Ако публикувате публикувате в блога си или пишите статии, проследявайте ги чрез Google Authorship.
Бъдете активни в Pinterest. Тука има тонове информация, която можете да публикувате и коментирате, за да покажете страта към това, което правите.
Направете си личен блог - това е чудесен начин да споделите вашето мнение и идеи и да накарате другите да чуят това, което искате да кажете.
Прочетете още:
Какви снимки да публикувате в Instagram.
Това е личния блог на Златко Димитров Димитров. Професия - мениджър продажби и маркетинг в гр. София. Опитен мениджър с отлична способност за работа с клиенти и умения за управление на проекти и екипи. Човек ориентиран към действие - със силна способност за ефективно общуване с различни бизнес аудитории и работа с нови технологии. Бакалавър по „Аграрна икономика” и Магистър по „Икономика и управление".
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар