View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

сряда, 29 май 2013 г.

Как да управлявате личния си онлайн бранд

Как бихте се чувствали ако вашата Facebook страница бъде премахната? Ами ако личния ви
блог, където творите и публикуватесвоите идеи и мисли, бъде закрит?

Каква ще бъде вашата реакция ако профила ви в Twitter изчезне?

Това са въпроси, които не ни се иска да обсъждаме.

Нащият онлайн свят е станал продължение на това, което сме. Тази виртуална сфера се е превърнала в нова реалност. Ако работите в областта на наукта или изкуството е нормално да се изразите и рекламирате онлайн.

Влиянието, знанията и силата са станали дигитални. От тук няма връщане назад. Ако искате да продължите да бъдете ефективни и актуални, тогава нямате избор.

Работата, кариерата и бизнеса са движени от социалната мрежа.

Аватарите оживяват

Платформите и социално-медийните канали - ние ги създаваме и пренасяме живота си в тях. Те са дигитален ключ със скрит пулс.

Това не е просто място, където се изразявате,творите и мислите, но и където се срещате. Тези срещи на мисълта са това, с което въздействате на другите в реално време и с което другите остават отпечатъка си във вас. Всички ние се развиваме посредством бързи обмен на информация.

Социалната мрежа е двуполюсен модел

Социалните мрежи са провинцията на вечерните коктейли, конференциите и срещите за вечеря.

И все още са такива.

Намирате си работа, откривате нови бизнес възможности и създавате приятелства.

Блоговете и социалните мрежи ускоряват процеса на общуване. Те ни позволяват да създаваме онлайн контакти от София до Ню Йорк и Рио де Жанейро. Онлайн платформите ускоряват и улесняват откриването на нови контакти. В това те са най-ефективни.

Здравите връзки се създават когато сме заедно на една трапеза, на по чаша каве или когато споделяме бутилка вино.

Нуждаем се и от двата вида срещи.

Как да използваме социалните мрежи за подсилване на личния бранд?  

 Понякога този въпрос изглежда така: "Коя социална мрежа трябва да използваме?"

Отговорът на този въпрос е тясно свързан с вашата индустри, целевия пазар и вашите цели.

Ето някои насоки и стратегии как да използвате 10 социални мрежи, за да подобрите и управлявате личната си марка и онлайн бранд:



Дори да не са ви приятели, хората могат да виждат снимката на профила ви, нещата, които "Харесвате" и информацията за вас. Така че се верете, че изглеждате професионално във вашият Facebook.






Следвайте хора в Twitter, които са във вашата индустрия. Туитвайте и ретуитвайте за тях статии и публикации свързани с професионалната им област. Това е чудесен начин да създадете контакти и да бъдете забелязани.









Качвайте силни видеоклипове в YouTube, в които споделяте съвети или информация с клиентите, сътрудниците и професионалисти от вашата индустрия. Хората ще започнат да гледат на вас като на източник за информация.









Направете си личен сайт, в който да споделите своето резюме, професионален опит и казуси. Word Press е чудесно средство за създаване на интернет страница, дори ако сте начинаещ в това начинание.







Пресъединявайте се към групи в LinkedIn, които ще ви свържат с нови клиенти, работодатели и контакти. Доказан факт е, че колкото повече хора виждат вашето име и снимка, толкова повече сте харесвани.








Направете си акаунт в Instagram и търсете неща свързани с вашата индустрия посредством хаштагове (#). Харесайте и коментирайте снимките на другите, за да бъдете забелязани.








Направете си акаунт в SlideShare и качвайте презентации демонстриращи вашия професионализъм. Хората ще бъдат впечатлени и ще ги приемат за образователни.









Направете си профил в Google+ - това помага за ранга ви в търсачката. Ако публикувате публикувате в блога си или пишите статии, проследявайте ги чрез Google Authorship.









Бъдете активни в Pinterest. Тука има тонове информация, която можете да публикувате и коментирате, за да покажете страта към това, което правите.








Направете си личен блог - това е чудесен начин да споделите вашето мнение и идеи и да накарате другите да чуят това, което искате да кажете.







Прочетете още:
Какви снимки да публикувате в Instagram.

Няма коментари:

Публикуване на коментар