View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

сряда, 22 май 2013 г.

Как да започнете YouTube реклама в 9 стъпки

Онлайн видеото е има огромно присъствир в Интернет, а гледането на видео не изглежда да намалее в скоро време.Ако сте готови да се рекламирате в YouTube за първи път - с една от тези реклами, които се появяват преди да започнете да гледате видео - то тази публикация е за вас.Въпреки че има много по-подробна информация, която може да се превърне в най-добрата възвръщаемост на инвестициите от реклама в YouTube, това са девет стъпки за начинаещи за това как да започне изграждането на вашето YouTube присъствие.

1. Направете си Google AdWords профилВашата първа спирка е Google AdWords. Ако вече имате профил в AdWords, след това преминете към adwords.google.com / video, за да създадете нова рекламна кампания за видео клиповете.


2. Свържете AdWords и YouTubeУверете се, че AdWords и YouTube акаунтите ви са свързани помежду си. Можете да изпълните тази стъпка от навигационното меню, като кликните върху "Свързани YouTube
акаунти " (Linked YouTube accounts).

3. Основни настройкиПри избора на основните настройки за рекламата ви, настройте желания бюджет за ден. По-добре е да започнете с малък бюджет и после можете да го увеличите, както се запознаете по-добре с възможните на акаунта ви.Масовия разход за клик е около $ 0.01 - $ 0.23. Вие не плащате на Google докато зрителят видял рекламата ви не кликне върху нейният линк. 


4. Определете регионите, където искате рекламата Ви да се показваМожете да изберете по страни, региони, градове, пощенски кодове, IP адреси и т.н., чиито зрители да виждат рекламата ви . Колкото по-конкретни критерии зададете, толкова по-добре сегментирана ще е вашата аудитория от зрители. 


 Ако искате да изградите популярността на вашата марката по-широката аудитория може да бъде от по-голяма полза.

5. Качете ваше видеоСлед това изберете видеото, което искате да покажете и го качете в профила си в YouTube.


6. Разширени настройкиВ "Разширени настройки" (Advanced Settings), можете да изберете кои дни или час на деня, искате да се показва рекламата ви както и началната и крайната й дата.За предпочитане е да се изключи показването на рекламата ви от 12 ч. вечерта до 6 ч. сутринта и графика на рекламата ви да включва часовете когато вашите потенциални клиенти  е по-вероятно да бъдат в YouTube.


7. Таргетиране на устройстватаВ раздела " Device Targeting", можете да изберете специфични устройства, към които искате да насочите вашата реклама, независимо дали това ще е смартфон, настолен компютър, лаптоп, таблет и т.н. Определете устройствата, които ще се използва за търсене на вашия продукт.Вашите потребителите използват ле мобилните си телефони, за да гледат видео? Достъпна ли е вашата реклама за мобилно приложение? След това бъдете мобилен.


8. Изберете възраст, пол, Теми и другиТук можете да изберете възраст, пол, да конкретизирате по какви теми искате да се появява вашата реклама. Колкото по-конкретни сте, толкова по-добри резултати ще получите.Колкото сте по-здълбочени в това по какви категории, интереси, думи, интернет страници, и фрази да се появява вашата реклама, толкова по-добре ще се насочете към вашата аудитория. Така че бъдете възможно най-точни!


9. Изберете ключови думиКогато избирате по кои ключови думи вашите потенциални потребители да ви намират в YouTube, използвайте Google Инструментите
за ключови думи(Google Keyword Tool), за да ги намерите и да получите възможно най-точните. Тези предложения идват от търсачката на Google, а не от YouTube, но те все пак могат да бъдат полезени при елиминирането някои от ключовите думи, които биха могли да са причина рекламата Ви да бъде видяна от грешния човек.
Прочетете още:

Скоро всичката онлайн реклама ще бъде видео

Няма коментари:

Публикуване на коментар