Мислите ли, че личния брандинг и маркетинг съдържание е
важно?
Няма да преувелича ако кажа колко важна е личната марка е за всеки. Независимо дали го осъзнаваме
или не, всички ние имаме собствена марка и я рекламираме всеки ден. Това може да звучи
мелодраматично за някои, но е истината. Дали ще работите за фирма или
индивидуално всички се търгуваме чрез нашите действия и думи. И сега, в
цифровия социално медиен див свят, в който живеем, нашят личен бранд е повече публичен от когато и да било друг път. Нашата марка е товака, което сме ние и трябва да се грижим за бранда си точно както всеки
друг - ако не и повече.
Какви са начините за изграждане на личния бранд?Бъдещето
е на социалните мрежи и блоговете. Какво обаче трябва да направим? Можете да започнете да си водите
собствен блог и да следите и коментирате публикациите в блогови от вашата бизнес сфера.
Как да балансираме между изграждането на личната марка и изграждането на бранда на вашата фирма?Често те са едно и също - вашата лична
марка и фирмената ви марка. Независимо дали работите за някого или себе си, вие сте по
същество посланик на тази марка. Винаги трябва да
бъде наясно, че всичко, което правите - било то онлайн или не, до голяма степенпредставя марката. Това не
означава, че няма място за индивидуалност. Напротив, личността трябва да бъде в
основата на изграждане на неговата / нейната лична марка. Трябва да сте наясно,
че когатосте "навън" в действителност представлявате и де факто представлявате посланик и на твата бранда както на личната си марка, така и на фирмената марка.
Прочетете още:
6 съвета за използване на Instagram за маркетингови цели
Това е личния блог на Златко Димитров Димитров. Професия - мениджър продажби и маркетинг в гр. София. Опитен мениджър с отлична способност за работа с клиенти и умения за управление на проекти и екипи. Човек ориентиран към действие - със силна способност за ефективно общуване с различни бизнес аудитории и работа с нови технологии. Бакалавър по „Аграрна икономика” и Магистър по „Икономика и управление".
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар