View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

вторник, 14 май 2013 г.

Тайни за Facebook, които всеки PR Мениджър трябва да знае


Дали Facebook е новото неизвестно за PR мениджърите?

За да бъдете пред конкуренцията, може да се наложи да прочетете книга или две, да присъствате на уебинар или на пет и да остане на тази вълна.

Можете и да се обърнете към доверени експерти, към тези, които прекарват дни и нощи за проследяване, проверяване и експериментиране, за да открият най-добрите цветове, часове, дължини, аксесоари, приложения.

Използвайте правилото 50/30/20

Това правило е свързано с публикуваното във Facebook съдържание:

1. 50 процента новини: Включете съдържание от трети страни, които не са конкурентни на съдържание на сайтове ви;

2. 30 процента индивидуалност: Покажете блясъка на личността посредством събития, които могат да се видят само на страницата ви във Facebook.

3. 20% бизнес: Време е и за бизнес и постове за марката с промоционално съдържание.

Изкуството на Facebook маркетинга

Социалните медии могат да бъдат описани като страхотна комбинация от изкуство и наука. Ключовите константи във формулата на PR Мениджърите са:

1. Бъдете позитивни: Най-споделяният вид съдържание във Facebook е позитивното, а най-малко споделян тип е негативното.

2. Избягвайте ненужните думи: Пишете просто. Стремете се за ниво пети клас, а не ниво университет.

3. Отпуснете се: Избягвайте корпоративното съдържание и мислете извън скучния свят на офиса.

4. Дай пет: За честота на публикуване, специалистат Дан Зарела пише в проучванията си, че "най-сладката" бройка е четири до пет пъти в седмицата, но много марки използват това като отправна точка.

5. "Споделянето е най-доброто - като от уста на уста:  споделянето означава, че хората подкрепят съдържанието ви до степен, че да включат репутацията си в действие. Вашата реклама или мнение е достатъчно интересно, когато хората са готови да го споделят ", каза Денис Ю, съосновател и главен изпълнителен директор на BlitzMetrics.

Времето е всичко във Facebook

Данните от Зарела подкрепят едно неотдавнашно проучване на Salesforce Marketing Cloud:

6. Присъединете се към афтърпартито на Facebook: Макар, че часовия интервал между 20:00 и 7 часа сутринта са определени като "не-натоварени часове", пунликуваните тогава мнения получават 14% по-висока подкрепа от постове между 8 ч. и 19:00, които се определят като "натоварени часове".

7. Съботата и неделята са за Facebook: Рейтинга за публикации в почивните дни е 14.5% по-висока в сравнение с делничните дни, обаче едва 14 процента от постовете са публикуват през събота и неделя.

По-малкото е повече: 

И за доказателство, че положителните публикации са по-добри, отколкото отрицателните, просто да кажем :).

8. I <3 Facebook: Мнения, които използват емотикони, получават 52 процента повече ангажираност от Facebook феновете и имат 57 процента повече харесвания, 33% повече коментари и 33% повече споделяния  <3.

9. По-малкото ще бъде повече във Facebook: Брандове,които публикуват един или два пъти на ден имат 19% повече харесвания отколкото тези, които публикуват три или повече пъти на ден. Ключът е феновете да не се бомбардират с твърде много мнения, като Facebook оптимизацията на емисиите новини често санкционира за това.

Дайте щастие във Facebook

Тези основни ценности подолу може да бъдат тайната формула на успеха за PR мениджърите във Facebook:

10. Бъдете верни на себе си. Жизнени със страст и цел.

11. Мислете, говорете и действайте в хармония и при зачитане на другите.

12. Общувайте с честност и уважение.

13. Забавлявайте се и мислете пълноценно.

14. Вдъхновявайте и бъдете вдъхновени.

15. Бъдете скромни, бъдете благодарни.

16. Изграждайте общност и смислени взаимоотношения.

17. Дръжте сърцето и ума си отворени и в хармония. Продължавайте да се развивате и учете.

18. Бъдете като МакГайвър и БрусЛий. Правете повече с по-малко, бъдете креативни и авантюристични.

19. Правете на промените в света повече, отколкото някога сте мислили, че е възможно.

Бъдете Истински!

Независимо дали в Twitter, Facebook или някъде другаде, следващото нещо, което е най-лесният начин да се справете с всичко, е просто да насърчавате служителите да бъдат истински и да използват най-добрите си решение.

Facebook PR мениджърите са натоварени със задачата да балансират на изкуството и науката на Facebook PR-а и маркетинга.

Прочетете още:

Няма коментари:

Публикуване на коментар