View Zlatko Dimitrov's profile on LinkedIn Follow Me on Pinterest Instagram

сряда, 8 май 2013 г.

Как да създадем съвършената публикация във Facebook?

Съвършенство. Какво е това?

В света на колите - дали това е Ferrari? За изкуството - това може ли да бъде Мона Лиза? В архитектурата - дали това е Операта в Сидни? А розата?

Когато видите нещо прекрасно вие знаете, че е такова. Визуалното въздействие е интуитивно, емоционално и  вдъхновяващо.

Що се отнася до фразата - винаги е добре да се стремите към съвършенство. Но трябва да знаете, че ако постояно чакате вашата творба да стане възвишена и безпогрешна, тогава публикацията или книгата ви може никога да не бъде написана.

На някакъв етап е необходимо да натисните бутона "Публикувай" или "Enter"-а на вашия компютър.

Изображенията във Facebook са най-споделяни от всички останали. Като хора ние харесваме добрите снимки. Facebook просто прави по-лесно да покажем това чрез "Харесвам" или ако сме много развулнувани да го споделим с всичките си приятели.

Създаването на съвършеното изображение за публикуване във Facebook можеби не е възможно, но има някои съвета, които могат да ни помогнат да постигнем много "Харесвания":

1. Публикувайте откъси

Правете ги къси и ясни (да са до 90 символа) и ако имате линк в съдържанието си, уверете се че е близо до началото на публикацията ви. А задаването на въпрос към изображението е най-подходящо, защото увеличава ангажираността на аудитория ви.

2. Приканвайте към действие

Трябва да включите линк към публикувания откъс, който да води аудиторията ви по-навтре във Facebook, към вашия блог или сайт. Поствайте грозно дълги линкове, защото са по-атрактивни от такива като bit.ly.

3. Таргетирайте вашата публикация

Ако определяте страна, език или аудитория тогава направете вашия пост свързан и специално до тях.

4. Направете си реклама

Искате ли да достигнете до голяма аудитория? Тогава направете "спонсорирана публикация" във Facebook за период от 24 часа.

5. Качвайте снимки

Правете ги най-много 300x300 px и използвайте снимка, която има силно въздействие. Трябва да бъде нещо, което е близко до хората (да не е фирмено лого) и цветове като червено и оранжово са най-подходящи.

6. Мобилността преди всичко

Facebook често се разглежда от мобилни устройства, така че използвайте прости изображения, кратки откъси и въпроси с отговор да/не са идеални.

7. Ангажирайте

Публикуването на снимка във Facebook е само началото. Ангажирайте аудиторията си с коментар или най-добре с въпрос.

Прочетете още: 
"Как да увеличим ангажираността на феновете си в Facebook"
"7 начина да предизвикате по-голям интерес към снимките си във Facebook"

Няма коментари:

Публикуване на коментар