Translate

четвъртък, 3 април 2014 г.

ТЪРСИТЕ БЕЗПЛАТЕН ХОСТИНГ?

Ако искате да имате професионален хостинг с добро качество и забележете БЕЗПЛАТНО, можете да го намерите тук и да се насладите на най-доброто обслужване, което можете да получите напълно безплатно.

Компанията е снована през декември 2006 г. и вече има абонати над 60 000 за безплатните си хостинг услуги, които продължават да се увеличават! Компанията предлага съпорт 24/7, ъптайм и надеждност и има голяма общност на уебмастъри!

При регистрацията получавате безплатно:

*** 1500 MB място на твърдия диск

*** 100 GB на трансфер на данни

*** PHP и MySQL без ограничения

*** Cpanel контролен панел

*** Website Builder - програма за изграждане на елементарен личен или професионален сайт с много добра SEO оптимизация

*** И Абсолютно никаква реклама на сайта ви!

Заслужава се! Аз вече го използваме.

Web hosting

четвъртък, 23 януари 2014 г.

7 съвета как да обявите цената (и да я получите!)

Водили сте дълги търговски преговори, клиентът е мотивиран зи готово да направи покупката
и вие сте готов да приключите сделката.

Ето 7 съвета, които да следвате, за да сте сигурни, че ще получите цената, която желаете:

1. Говорете уверено

Най-лошото, което можете да направите когато обявявате вашата цена, е да изглеждате неуверени. Да сте уверени означава позитивен "език на тялото", зрителен контакт и плътен глас.

2. Направете оферта с кратък период на валидност

Ако цената е добра направете офертата да е валидна за определен кратък период от време.

3. Нетрябва представянето на офертата да е споследвано от някакъв глупав въпрос  като "И така, какво мислите?"

Оферирането на цената трябва да е съпроводено от мълчание. Тук важи старото правило - който проговори пръв губи.

4. Не преговаряйте

След съобщаване на цената бъдете готов да си тръгните ако тя бъде отхвърлена. Ако отидете на срещата с нагласата да преговаряте, то така и ще стане. Правилото е продавай пръв, преговаряй втори. Това означава, че преди да преговаряте с клиента той трябва да отхвърли фертата ви на два пъти. Бъдете готови да си тръгнете.

Ако сте си свършили работата по проучване нуждите на клиета и сте базирали офертата си на тези нужди има голям шанс той да ви потърси отново и да приеме офертата.

5.  Бъдете готови да предложите два варианта

Първо представете вариант със скъпо струващи опции и след това представете офертата с цената, която търсите. Офертата с високата цена може да даде на втората офертата добър контраст и достъпност за клиента. Така имате две възможности и позволявате на клиента да вземе решение и да се чувства така, сякаш той контролира ситуацията.

6. Ако си имате работа с някой, който има голямо его, позволете му да направи избор за нещо като дата на доставка , условията на фактуриране или нещо, което им позволява да се чувстват така, сякаш той е специален.

Ключът е да се знаете какво можете да предложите и да сте убедени, че каквото и да предложите, то няма да се отрази отрицателно върху цената или маржа на печалбата.

7. Използвайте техниката на презумцията

При този подход предлагате вашата оферта, след което казвате нещо като: "Нека да започнем работа по проекта от понеделник."

Прочетете още:
Увеличавате цените - какво търговския представител да не прави в такъв случай

вторник, 21 януари 2014 г.

Оригинални и забавни рекламни клипове



Рекламната кампания на Ameriquest Mortgage - американска компания кредитор обявена за един от основните виновници за финансовата криза между 2007г и 2011г.

Слоганът на кампанията е "Don't judge too quickly!" /Не съдете твърде прибързано/


вторник, 14 януари 2014 г.

3 съвета за по-бързо приключване на продажбите

Много търговски представители се ангажират със сделки, чието приключване се проточва твърде дълго във времето.

Нека да обърнем внимание на 3 неща, които ще помогнат на търговците по-бързо на финализират сделките:

1. Прекарвайте времето си с хората, които могат да купят

Това е логично, но много често търговеца разбира твърде късно, че човекът, с когото са  гразговаряли е само посредник, който в крайна сметка трябва да получи одобрение за покупката от някой друг .

Най-добре е да попитате следното: " Как сте процедирали преди при покупката на такъв продукт? " Питайки по този начин няма да притесните клиента и така той няма да се почуваства уплашен от въпроса.

2. Съкратете времето до продажбата

Когато говорем за времето за извършване на продажба трябва да го погледнем от двете страни - от страната на търговец и от страната на клиент. Най-лесния начин, да съкратим това време, е чрез въпроси да накараме клиента да мисли, че ако направи покупката сега или по-рано, отколкото е планирал първоначално, това ще им е от полза.

Ето някои примерни въпроси, които можете да зизползвате:

"Каква ще бъде ползата за вас да имате продукта сега?"
"Ако можете да вземете продукта по-рано , как това ще се отрази на цялостната ви работа?"

Също важи и за начина. по който показвате колко спешно е това. Не се колебайте да използвате изрази като "кадните се нижат бързо" и "искам да се уверя, че имате достатъчно време".

3. Поискайте пръчката сега

Направете го просто и лесено. Поискайте от клиента да направи стъпка към покупката по начин, който изисква минимален риск от негова страна.

Целта тука е да спечелите първа продажба, чрез която да достигните до повторна такава. Много по-лесно е да продадете на някой, който веднъж е купувал от вас, отколкото да убедите изцяло нов клиент да купува от вас.

Колкото по-лесно осъществите първата продажба, толкова по-лесно и по-бързо ще направите втората.

Прочетете още:
Клиентът не купува цената. Той купува стойността.

петък, 13 декември 2013 г.

10 съвета за вашия успех

10. "Не забравяйте, че неуспехите се отнасят до събития, а не до личности."


9. "Ще получите всичко, което искате от живота, ако помагате достатъчно другите да получават това, което те искат."

8. "Хората често казват, че мотивацията не трае дълго. Ние казваме – нито пък ефектът от къпането – затова го препоръчваме ежедневно."

7. "Помнете, че никога не е издигана статуя на някой критик."

6. "Причините хората да купуват разни неща са не толкова логични, колкото емоционални."

5. "Очаквайте най-доброто. Пригответе се за най-лошото. И се възползвайте от това, което се случва."

4. "Когато търсите приятели, ще разберете колко малко хора могат да са такива. Затова се опитайте вие да бъдете приятел и ще ги намирате много по-често."

3. "Ако имате правилна нагласа, вече наполовина сте постигнали целта си."

2. "Вашето отношение, а не вашите умения ще предопределят успехите ви."

1. "Ако можеш да си го представиш – можеш и да го постигнеш."

Зиг Зиглар

Прочетете още:
Клиентът не купува цената. Той купува стойността.

четвъртък, 28 ноември 2013 г.

Продажбената мотивация и Празниците

Всички знаем колко важна е продажбената мотивация.

Продажбената мотивация, на всеки търговския представител, се отразява на нивото на продажбите му. От друга страна колкото повече продажби реализира търговеца, толкова повече расте неговата мотивация.

По това авреме на годината, когато усещаме наближаващите празници, трябва да не спираме работа независимо дали клиентите ни спират работа си частично или напълно повреме на празниците. Непозволявайте Празниците да унищожат вашата мотивация. Вместо това използвайте Празниците, за да повишите своята мотивация за продажби.

Изполвайте Празниците като повод да се срещате с клиентите и да им покажите вашата позетивна нагласа и поглед върху нещата и така да повишите вашата ефективност в продажбите.

Твърде лесно е да използвате Празниците като извенение за отпадането на плануваните срещи и спада в продажби. Такова извенение изплзват посредствените търговци. Добрия търговец не би си и помислил да използва  токава оправдание.

Използвайте Празниците във ваша полза. Използвайте ги като възможност да се срещнете с хора, с които обикновено не се срещате. Използвайте ги, за да се срещните със хора от по-високите нива.

Бъдете агресивни в намирането на това, което вашите конкуренти ще пропуснат при бслужването на клиентите . Много пъти ваканционния периоди може да бъде отлична възможност да привличете нови клиенти, защото всички обичайни техни доставчици са на почивка.

Празниците са чудесни. Използвайте ги като предимство и запомнете, че нивото на мотивацията ви ще дате пряко отражение върху бизнеса, който правите.

Прочетете още:
Най-доброто време за обаждане на труднодостъпните клиенти

сряда, 20 ноември 2013 г.

7 навика в продажбите, които ви носят лоша репутация

Търговската професия не се ползва с бляскава репутация. Индустрията е пълна с търговски
представители, които биха казали или направили всичко, за да финализират сделката. Това се отнася и за много компании, които толерират подобно поведение. За съжаление вие също може да сте придобили някои лоши навици, които могат да влияят на репутацията ви.

Ето 7 навика, които могат да ви донесат лоша репутация:

1. Ранно предлагане
Голяма част от търговските представители предлагат техния продукт или услуга твърде рано. В резултат на това те предлагат грешното решение или не успяват ефективно да позиционират предложеното решение, защото не са отделили достатъчно време да проучат дали действително клиента има нужда от такова решение.

2. На презентацията говорите за вашата фирма
Изумен от броя на търговците ( и ръководителите на фирми), които все още вярвам, че това е най-добрият начин за откриване на търговската презентация. Те прахосват ценно време говорейки за тяхната фирма и нейните постижения, вместо да се съсредоточат върху това, което е важно за клиента - решение на даден проблем .

3. Неумеете да слушате
Много търговски представители не се вслушват в своите настоящи или потенциални клиенти, а това означава, че те не могат да бпредложат решение на проблеми, които клиентите им са определили като ключови. Звучи просто, но това е често срещано явление в света на бизнеса . Един от най-лесните начини да се сближите с клиента е внимателно да слушате това, което ви казва .

4. Не разбирате ключови бизнес въпроси
В условията на силно конкурентна бизнес среда в днешно време, от търговците се очаква да познават проблемите, които засягат клиентите и / или индустрията. Демонстрирането на нов поглед върху нещата може да помогне да се откроите от конкуренцията и да подобрите репутацията си.

5. Не задавате стойностни въпроси
Много търговски представители мислят, че говоренето води до продажба, като трябва да накарате клиентът да говори през по-голяма част от времето. Ключът е да задавате стойностни въпроси, които да провокират клиента да мисли.

6. Правите дълга презентация
Целта на търговската презентация е да покажете защо клиента трябва да купува вашия продукт, услуга, решение или предложение. За съжаление много малко търговци изготвят презентация, която е съобразена с всяки отделен клиент. Вместо това, те използват същите трикове, същата информация и същия подход при всеки клиент. 

7. Не поддържате контакт с клиента
Клиентът иска конкретна информация и търговеца обещава да му я предостави до определена дата. Срокът минава и клиентът трябва да се обажда на търговеца, за да му напомни. Тъйкато продажбата не е приключила в клиента се обажда един вътрешен глас, който му казва, че след като още в началото търговеца реагира толкова бавно, какво ли ще е в след продажбеното обслужване?

Подобрявайте репутацията си и печелете доверието на клиентите като избягвате тези вредни навици.

Прочетете още: