Translate

четвъртък, 16 май 2013 г.

Защо вашата Facebook страница вече не се Харесва!?

Представете си следното ... Вие стартирате вашата Facebook страница. Споделяте я и получавате стотици харесвания. Един месец минава и виждате, че страницата ви вече не се харесва от много хора. Започвате да крещите и хвърляте компютъра през прозореца.
Не, наистина не направете това, но ви се иска, нали? Да спрат да харесват страницата ви е все едно някой да каже, че не му пука за вас. Някои го приемат лично, други пък ги е грижи по-малко. Всички Facebook страници  "вече не харесват" от някого в даден момент - това е просто част от социално медииния маркетинг и можеби се чудете "Но защо?".
Има си причини, поради които хората "вече не харесват" страниците във Facebook. Всеки си има причина за това, включително и защо са ви харесали в началото.
Страницата може да не се харесва вече защото ...
1. Съдържанието вече не е свързано с темата на страницата.
Всяка страница започва с една и съща причина - да промотира създателя си и неговите продукти / услуги. Някои страници се увличат прекалено в споделянето на сладки снимки, с цел да получат по-голям ангажимент от феновете си и така отблъскват тези, които харесват тяхната страница заради първоначалното й съдържание. Вдъхновени цитати или интересни снимки е добре от време на време да се публикуват, но ако това е всичко, което поствате ще губите хора. Важно е да се поддържа баланс в съдържанието, което публикувате. Не забравяйте, че вашите фенове са ви харесали заради съдържанието свързано с вашата индустрия, а не заради безкраен поток от цитати на Стив Джобс.
2. Публикува се неподходящо съдържание.
Хората ще напуснат вашата страница ако публикуваното съдържание е прекалено религиозно или твърде политизирано (освен ако не сте религиозна или политическа организация). Нецензурен език е неподходящо за социалните медии. Няма място за ругатни или уронващ пристижа език. Това може да ви изключи от Facebook заради спам или насаждане на омраза.
3. Съдържание се публикува твърде често.
Макар да искате да публикувате често в социалните мрежи, публикуването твърде често може да ви изиграе лоша шега. Общото правило, което можете да използвате е 2-4 пъти / ден във Facebook, 4-6 пъти / ден в Twitter (не се включват личните събщения), 2-4 пъти / ден в LinkedIn и 2-4 пъти / ден в Google+. Страници, които публикуват във Facebook на всеки 30 минути - има някои, които го правят - ще видите мненията за тях или са скрити и / или "Не харесвани". Като част от свашата социална медийна стратегия, трябва да направите план колко често ще публикувате и не трябва да се отклонявате от него.
4. Не правите нищо, но искате да се купуват продуктите на фирмата.
Социалните мрежи са създадени да бъдат социални - ангажирайте и изграждайте вашата общност, а не ги използвайте като мегафон за продажба на продуктите, които предлагате. Страници, които не правят нищо, но публикуват своите промоции и искат да пробвате продукта им XYZ на тази супер-ниска цена, ще видите, че много бързо спират да бъдат харесвани. Няма нищо лошо в насърчаването на вашите оферти и продукти / услуги, но го сведете до минимум. За всеки 10 публикации, които публикувате, само 1 или 2 да са самореклама.
5. Обстрелват твърде често своите фенове с  "Харесайте & Споделете".
Досадно е, против правилата е и просто не го правете.
6. Страницата вече не е интересна.
Това е може би е една от най-честите причини. Нормално е да "Не харесвате вече" зстраници, които вече не ви интересуват. Може да сте променили работното си място и вече не е необходимо да следите индустрията на бившия си работодател. Може би сте придобили статус "Омъжена" и няма нужда да разглеждате всички тези
сайтове  свързани със сватбени продукти. Ако правите всичко по силите си и видите "Вече не харесвам", а това е повече от вероятно да се случи с феновете ви, които са деактивирани техните профили или бизнеса ви не е от интерес за тях поради обстоятелствата в живота им. Това е просто част от живота.
"Харесвам" и "Вече не харесвам" идват и си отиват. Ако правите всичко както трябва, атова не трябва да ви тревожи, но ако видите много "Вече не харесвам" в един кратък период от време, обърнете внимание на това, което правите на вашата страница. 


Прочетете още:

сряда, 15 май 2013 г.

8 начина да създавате съдържание, което Google ще погълне!

-->
С използването на алгоритъма, или това, което изглежда да е магическа формула, Google осигурява " ранг на страницата" на уебсайтовете, базиран на важността на сайта. Този рейтинг варира от 0 до 10 като 0 е най-важна и 10 е много важно.

Важно да създадете силна, подходящо по съдържание страница за вашия блог, уеб сайт, фен страница и т.н., на която Google да се „нахвърли“. Това са 8 начини да се направите това:

1. Създайте съдържание за хората, а не за търсачките

Темите на вашия сайт трябва да бъдат от значение за вашата марка и с искрена загриженост към хората, които ще ги четат. Добавяне на ключови думи и съдържание, което смятате, че ще се класира добре в Google, но е без значение за вашия бизнес, намалява доверието във вас и обезценява вашия сайт.

2. Бъдете уникални

Вашият сайт трябва да предоставят оригинално съдържание, доклади, изследвания и т.н. Вашата страница трябва да осигури значителна стойност в сравнение с други подобни страници в резултатите от търсенето.

Ако имате същата информация, както всеки друг сайт във вашата ниша, защо му е тогава на потребителя да избере вашия сайт през другия?

Предложете продукт, който друг не продава, услуга за бизнеса, която не се предлага на всеки ъгъл, информация, която никой друг ням т.е. покажете, какво ви прави най-добрите!

3. Отидете отвъд очевидното

Покажете на Световната мрежа, че сте специалист във вашата област. Дали съдържанието на сайта ви не кара читателите ви да казват: "Пфу, всеки знае това. Какво друго можеш да ми кажеш?"

Потребителите искат до са информирани, искат информацията, до която те могат да стигнат да е изчерпателна. Опитайте се да им го осигурите!

4. Включи инфографики

Инфографиките са визуално привлекателни и забавляват вашите читатели, а и много хора реагират по-добре на тях, отколкото на графика с обикновен текст.

Те са един уникален начин да покажите, че сте специалист във вашата област.

Не само само това - те също така са фантастични за SEO оптимизацията ви. Големите инфографики са склонни да се разпространяват вирусно, тъйкато ще има хора, които ще ги споделят, а резултата от това е трафик към сайта ви.

5. Бъдете изчерпателни

Отговарите на въпроси трябва да предоставят задълбочено съдържание, така че потенциалните читатели или клиенти да искат да останат на вашия сайт, за да продължат да четат.

Google разбира когато посетителите се прехвърлят от една страница към друга бързо и това е един от факторите, който определят как те оценяват сайта.

Внимавайте добре когато редактирате вашия сайт. Бъркотии, несъществено и неспецифично съдържание не е нещо, което Google обича!

6. Мислете за себе си като за потребител

Може да сте малко предубедени - но се опитайте да си представите себе си като човек, който никога не е виждал вашия сайт, но се интересува от видовете продукти, услуги или информация, която предлагате.

Бихте ли добавили страницата към любимите? Ще я споделите ли? Бихте ли я препоръчали на приятелите си или семейството?

Понякога, като се върнем назад и погледнем през очите на другите може да си помогнем да видим нещата по по-различен начин.

7. Актуализирайте редовно

Google иска да види, че сте в крак с актуалното и редовно публикувате ново съдържание. Би било чудесно за SEO оптимизацията ви ако включвате датата на публикацията или когато актуализирате сайта си или след нова информация.

8. Опитайте да се свържете с вашите посетители

Това върви заедно с писането за хората, а не за търсачките
.
Осъществяването на някаква връзка с вашите посетители може да ги превърне в повторни посетители - и всички ние искаме това, нали?

Предоставяне на реални преживявания и събития, които засягат вас или вашия бизнес помага на читателя да види, че и ти същио си човек, и ще им помогне да се „свържат“ с вашия материал.

И както винаги, трябва да се забавляват! Посетителите винаги търсят да бъдат забавлявани или информирани, а за предпочитане и двете неща едновременно!

Следвайте тези съвети при създаването на съдържание за вашия сайта и ги адаптирайте, където е необходимо, и бум! Имаш рецептата за успех.


Прочетете още:

вторник, 14 май 2013 г.

Тайни за Facebook, които всеки PR Мениджър трябва да знае


Дали Facebook е новото неизвестно за PR мениджърите?

За да бъдете пред конкуренцията, може да се наложи да прочетете книга или две, да присъствате на уебинар или на пет и да остане на тази вълна.

Можете и да се обърнете към доверени експерти, към тези, които прекарват дни и нощи за проследяване, проверяване и експериментиране, за да открият най-добрите цветове, часове, дължини, аксесоари, приложения.

Използвайте правилото 50/30/20

Това правило е свързано с публикуваното във Facebook съдържание:

1. 50 процента новини: Включете съдържание от трети страни, които не са конкурентни на съдържание на сайтове ви;

2. 30 процента индивидуалност: Покажете блясъка на личността посредством събития, които могат да се видят само на страницата ви във Facebook.

3. 20% бизнес: Време е и за бизнес и постове за марката с промоционално съдържание.

Изкуството на Facebook маркетинга

Социалните медии могат да бъдат описани като страхотна комбинация от изкуство и наука. Ключовите константи във формулата на PR Мениджърите са:

1. Бъдете позитивни: Най-споделяният вид съдържание във Facebook е позитивното, а най-малко споделян тип е негативното.

2. Избягвайте ненужните думи: Пишете просто. Стремете се за ниво пети клас, а не ниво университет.

3. Отпуснете се: Избягвайте корпоративното съдържание и мислете извън скучния свят на офиса.

4. Дай пет: За честота на публикуване, специалистат Дан Зарела пише в проучванията си, че "най-сладката" бройка е четири до пет пъти в седмицата, но много марки използват това като отправна точка.

5. "Споделянето е най-доброто - като от уста на уста:  споделянето означава, че хората подкрепят съдържанието ви до степен, че да включат репутацията си в действие. Вашата реклама или мнение е достатъчно интересно, когато хората са готови да го споделят ", каза Денис Ю, съосновател и главен изпълнителен директор на BlitzMetrics.

Времето е всичко във Facebook

Данните от Зарела подкрепят едно неотдавнашно проучване на Salesforce Marketing Cloud:

6. Присъединете се към афтърпартито на Facebook: Макар, че часовия интервал между 20:00 и 7 часа сутринта са определени като "не-натоварени часове", пунликуваните тогава мнения получават 14% по-висока подкрепа от постове между 8 ч. и 19:00, които се определят като "натоварени часове".

7. Съботата и неделята са за Facebook: Рейтинга за публикации в почивните дни е 14.5% по-висока в сравнение с делничните дни, обаче едва 14 процента от постовете са публикуват през събота и неделя.

По-малкото е повече: 

И за доказателство, че положителните публикации са по-добри, отколкото отрицателните, просто да кажем :).

8. I <3 Facebook: Мнения, които използват емотикони, получават 52 процента повече ангажираност от Facebook феновете и имат 57 процента повече харесвания, 33% повече коментари и 33% повече споделяния  <3.

9. По-малкото ще бъде повече във Facebook: Брандове,които публикуват един или два пъти на ден имат 19% повече харесвания отколкото тези, които публикуват три или повече пъти на ден. Ключът е феновете да не се бомбардират с твърде много мнения, като Facebook оптимизацията на емисиите новини често санкционира за това.

Дайте щастие във Facebook

Тези основни ценности подолу може да бъдат тайната формула на успеха за PR мениджърите във Facebook:

10. Бъдете верни на себе си. Жизнени със страст и цел.

11. Мислете, говорете и действайте в хармония и при зачитане на другите.

12. Общувайте с честност и уважение.

13. Забавлявайте се и мислете пълноценно.

14. Вдъхновявайте и бъдете вдъхновени.

15. Бъдете скромни, бъдете благодарни.

16. Изграждайте общност и смислени взаимоотношения.

17. Дръжте сърцето и ума си отворени и в хармония. Продължавайте да се развивате и учете.

18. Бъдете като МакГайвър и БрусЛий. Правете повече с по-малко, бъдете креативни и авантюристични.

19. Правете на промените в света повече, отколкото някога сте мислили, че е възможно.

Бъдете Истински!

Независимо дали в Twitter, Facebook или някъде другаде, следващото нещо, което е най-лесният начин да се справете с всичко, е просто да насърчавате служителите да бъдат истински и да използват най-добрите си решение.

Facebook PR мениджърите са натоварени със задачата да балансират на изкуството и науката на Facebook PR-а и маркетинга.

Прочетете още:

понеделник, 13 май 2013 г.

Защо да използвате Twitter преди конкурентите?

Истината е, че преди да започнете да използвате Twitter, вие не можете да осъзнениете силата му. Twitter предоставя богат калейсдокотп от новини, хора, връзки, публикации, видео и изображения в реално време за вашата пазарна ниша и индустрия. Това има силно влияние, изгражда персоналния бранд и разпространява новини.

Кои са причините да използвате Twitter?

1. Създавате общност

Twitter е пълен с общности, които споделят в реално време. Независиму какъв ще се намира вашата, има хиляди групи споделящи вашите интереси, които са готови да се впуснат в нея.

2. Привличате трафик към вашия сайт, блог или целева страница

Едвали има друга платформа, кочто да генерира трафик толкова бързо и целево, както Twitter. Няма правилен или грешен туит. Като всички други големи платформи и тази е маркетингов инструмент.

3. Научавате последните новини в реално време

Самолетната катастрофа в Хъбсан, Ню Йорк беше предадена чрез туит от iPhone с прикачена снимка.

4. Свързвате с много хора

Чрез Twitter можеш да общуваш с много хора в бранша, да обменяте идеи и споделяте опит.

5. Разпространява твоите идеи

Идеи, които се разпространяват - печелят.

6. Достигаш до голяма аудитория

Интернет превърна света в огромен град. Малкта ниша, която заемаш в твоя град е част от световния пазар на продукта или услуга, която предлагаш.

7. Изграждаш собствената марка

Twitter ти предоставя място да споделиш своите снимки и да поставиш линк към твоя сайт или блог. Това е само началото, от което се нуждаеш, за да изградиш своята марка глобално в дигиталния свят.

8. Подобрява обслужването на клиентите

Чрез извършване на мониторинк върху бранда и продуктите на фирмата в Twitter можеш да подобриш обслужването и да не се притесняваш, че не знаеш за възникнали проблеми и че губиш клиенти.

9. Предаваш човешки облик на компанията си

Един "поглед отвътре" може да помогне на популярността на бранда.


10. Проверяваш реакциите на пазара

Публикувайки един прост туиткато "Какво мислите за това?" ти позволява да получиш обратна информация в веднага, а не следващата седмица или месец.

Прочетете още:

петък, 10 май 2013 г.

Как да следим публикациите в TWITTER

Понякога Twitter изглежда като "Дивия запад" - неубоздан, но с предоставящ много
възможности.

Друг път има вид все едно се опитваш да събереш стадо котки на едно място - хаотичрн поток от туитове, които нямат никаква организираност, тема или филтриране.

Опитвате се да намерите смисъл в този хаос. Забавно е, понякога опасно и крие в себе си голям потенциал.

TWITTER ИМА СОБСТВЕН РИТЪМ

Facebook е за приятелите и семейството. Google+ е като Twitter на стероиди... дълги публикации, шантави и с визулни елементи...

А Pinterest? Няма нужда от разясняване - простио пинваш своята снимка и я оставаш сама да говори за себе си.

Ами Instagram? Разсейващ елемент под формата на приложение, което те кара да уловиш момента докато се разхождаш или пътуваш. Примамвате да снимаш, филтрираш и да споделиш в социалната сфера.

Е, КАК ДА СЪБЕРЕШ СТАДОТО?

Частичното укротяването на целия този порой е направено чрез някои инструменти на Twitter като Hootsuite и Tweetdeck и др. Такива инструменти няма за Facebook и Google+, но не са и необходими.

Друг начин за систематизиране на потока от туитове е т.нар. Hashtag "#". Това е започнало според Wikipedia през 2007г. от Крис Месина, като така е отделил постовете си по теми. Той е използвал това в свои туитове, което по-късно се е превърнало в познатите "Hashtag".

Как да изпратите туит до група, която се интересува от социалните медии? Като използвате hashtag #социални медии. Ако поста ви е насочен към група интересуваща се от търговия тогава използвате #търговия.

ХАШТАГОВЕТЕ ЗАПОЧНАХА ДА СЕ РАЗПРОСТРАБЯВАТ КАТО ВИРУС

Въпреки, че са се появили в Twitter, сега са се прехвърлили и в Google+, адаптирани са от Instagram и тяхната употреба продълважа да расте и да се развива..

КАКВО ОЩЕ ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ ЗА HASHTAGS?

Какво е hashtag? - Това е символа # използван, за да маркира ключова дума или тема в Twitter. Създаден е от потребителите на Twitter като начин да категоризират съобщенията си.

Защо да използваме hashtags?

  • Това е ключовата дума, която ще ти помогне да достигнеш до целевата си аудитория. 
  • Ще ти помогне да привлечеш нова аудитория за твоите публикации. 
  • Давати възможност да участваш в дискусии по теми, които те интересуват.
  • Туитовете, които използват хаштагс, получават двапъти повече внимание от тези, които не зиползват такива.
Къде да намерим популярни hashtags?


Прочетете още:
"Как да публикуваме в TWITTER"
"Как да ангажирате последователите си в Twitter"
"5 неща за успех в TWITTER и FACEBOOK"

четвъртък, 9 май 2013 г.

Онлайн обратна връзка с клиентите

Обратната връзка с клиентите е гореща тема за бизнеса от всякакъв мащаб, но така трябва и да бъде. 
 
 По-специално собствениците на малък бизнес могат да се ползват от онлайн обратнта връзка, тъй като те се стремят да развиват своя бизнес. A разнообразието от онлайн инструменти за проучване мнението на клиентите са на разположение и много от тях са безплатни или достатъчно евтини. Тези инструменти позволяват на бизнеса да събере ценна информация, която ще му помогне да расте без много допълнителни разходи.Собствениците на малък бизнес могат да ползват тези инструменти за обратна връзка, за да намерят това, което хората казват за тях онлайн. A доброто използване на този ресурс включва получаване на информация, която да използват за по-добро обслужване на настоящите си клиенти и успех в спечелването на нови. Например да кажем, че някои потребители започват да се оплакват от местен ресторант по социалните канали в Интернет. Собственика на фирмата "чува" тези оплаквания и е в състояние да предприеме бързи действия, за да ги решии. Времето е от съществено значение и бързата реакция гарантира "победа".Собствениците на малък бизнес могат да използват "слушането" на социалните мрежи, за да наблюдават тяхната конкуренция. Например един малък търговец на дребно, който се бори с цените на другите фирми, може да използва инструментите за наблюдение на социалните мрежи, за да разбере какво клиенти казват за цените на неговите конкуренти и това може да осигури конкурентно предимство на търговеца на дребно, което позволява на него или нея да предлагат продуктите си на същите или по-добри цени.Ето някои инструменти за "слушане" на социалните медии, които са достъпни, лесни за използване и осигуряват ефективни резултати за собствениците на малък бизнес:

   
1. 
Social Mention: Този онлайн инструмент е лесен за използване и дава много информация, много бързо и безплатно. Потребителят въвежда ключова дума и търсачката извършва търсене в над 100 социални мрежи.
   
2. 
Topsy: Този онлайн инструмент е безплатна търсачка, която много прилича на Google. Предоставя точни и достоверни резултати. Друга полезна функция е възможността за потребителите да филтрират търсене в рамките на сроковете, които варират от последния час до всичко преди това.
   
3. 
Trackur: Този е инструмент не е свободен, но цените започват от $ 27/мес. за пълноценен социално мрежови мониторинг и управление. Те също така предлагат 10-дневен безплатен пробен период за всеки една от четирите си абонаментни планове.Тези специфични инструменти предлагат на собствениците на малък бизнес евтин начин да получат пряка обратна връзка за техните фирми. Бизнесът, който "слуша", без значение какви инструменти ще избере, има възможност да се ангажира със своите клиенти, да подобри начина, по който предоставя услугите и да прави по-добър бизнес като цяло.

Прочетете още:
"5 съвета, как да привлечете клиенти за вашия малък бизнес"

сряда, 8 май 2013 г.

Как да създадем съвършената публикация във Facebook?

Съвършенство. Какво е това?

В света на колите - дали това е Ferrari? За изкуството - това може ли да бъде Мона Лиза? В архитектурата - дали това е Операта в Сидни? А розата?

Когато видите нещо прекрасно вие знаете, че е такова. Визуалното въздействие е интуитивно, емоционално и  вдъхновяващо.

Що се отнася до фразата - винаги е добре да се стремите към съвършенство. Но трябва да знаете, че ако постояно чакате вашата творба да стане възвишена и безпогрешна, тогава публикацията или книгата ви може никога да не бъде написана.

На някакъв етап е необходимо да натисните бутона "Публикувай" или "Enter"-а на вашия компютър.

Изображенията във Facebook са най-споделяни от всички останали. Като хора ние харесваме добрите снимки. Facebook просто прави по-лесно да покажем това чрез "Харесвам" или ако сме много развулнувани да го споделим с всичките си приятели.

Създаването на съвършеното изображение за публикуване във Facebook можеби не е възможно, но има някои съвета, които могат да ни помогнат да постигнем много "Харесвания":

1. Публикувайте откъси

Правете ги къси и ясни (да са до 90 символа) и ако имате линк в съдържанието си, уверете се че е близо до началото на публикацията ви. А задаването на въпрос към изображението е най-подходящо, защото увеличава ангажираността на аудитория ви.

2. Приканвайте към действие

Трябва да включите линк към публикувания откъс, който да води аудиторията ви по-навтре във Facebook, към вашия блог или сайт. Поствайте грозно дълги линкове, защото са по-атрактивни от такива като bit.ly.

3. Таргетирайте вашата публикация

Ако определяте страна, език или аудитория тогава направете вашия пост свързан и специално до тях.

4. Направете си реклама

Искате ли да достигнете до голяма аудитория? Тогава направете "спонсорирана публикация" във Facebook за период от 24 часа.

5. Качвайте снимки

Правете ги най-много 300x300 px и използвайте снимка, която има силно въздействие. Трябва да бъде нещо, което е близко до хората (да не е фирмено лого) и цветове като червено и оранжово са най-подходящи.

6. Мобилността преди всичко

Facebook често се разглежда от мобилни устройства, така че използвайте прости изображения, кратки откъси и въпроси с отговор да/не са идеални.

7. Ангажирайте

Публикуването на снимка във Facebook е само началото. Ангажирайте аудиторията си с коментар или най-добре с въпрос.

Прочетете още: 
"Как да увеличим ангажираността на феновете си в Facebook"
"7 начина да предизвикате по-голям интерес към снимките си във Facebook"

вторник, 7 май 2013 г.

Какви снимки да публикувате в Instagram.


В ерата на мобилните комуникации няма нищо по-перспективно от визуалното зашеметяващо, креативно и привлекателено съдържание.

Чудесен начин да се ангажирате с клиенти е не само чрез социалните медии, но и с помоща на изображения. Една снимка струва колкото хиляди думи (или харесвания).

Какво искате снимките ви да казват за вашата марка?

Чудесен начин малкия бизнес да си взаимодейства с клиенти е Instagram. Ако все още нямате профил в Instagram пропускате възможността да покажете на хората това, което вашата марка всъщност представлява.

Как можете да се възползвате максимално от вашата Instagram страница?


Поддържайте съдържанието си актуално, интерактивно и съобразено с особеностите на вашата марка.

Точно като съдържанието, което ще публикувате на сайта си, трябва да се уверете, че е актуално, интерактивно и приведено в съответствие с облика, който искате вашата марка да има. Например не би имало смисъл за една пекарна да има снимки на някой сърф на плажа или снимка на пържола, тъйкато те не се вписват с продуктите и услугите на представяната компанията. Не забравяйте редовно да актуализирате Instagram профила си, защото кой ще се заинтересува или следи емисиите ви, ако не добавяте постоянно ново съдържание.

Ангажирайте потребителите си.

Помислете за всички снимки, които са извън Instagram, колко от тях действително са направени от фирми? Вероятно малък процент, потребителите на Instagram качват някъде около 40 милиона снимки на ден! Не бихте ли искали да намерите начин да заинтригувате тези потребители? Потребителите се ангажират към снимките на марки и фирми, които харесват.

Намерете начин да ги накарате да участват в създаването на съдържанието. Instagram също разработи Instagram значка, което позволява лесен достъп до страницата ви в  Instagram за потребители и посетители на вашия сайт.

Използвайте завладяващи снимки за привличане на трафик.

Знаете ли, че завладяващите изображения на Instagram страницата ви в действителност могат да привлекат повече трафик към вашия сайт? Когато публикуванте снимки, използвайте снимки, които да грабнат вниманието на вашите зрители и да ги насочат към уеб сайт ви, където можете да се ангажирате по-задълбочено с посетителите си.

За да привлечете трафик с вашата страница в Instagram трябва да обърнете внимание върху следното:

  • Да публикувате снимки, които улавят вниманието и придизвикват вълнение.
  • При публикуване на снимка в Instagram, включвайте връзки към статии или фото галерии в коментара на снимките и ги споделяйте и в другите социални мрежи.
  • Добавяйте тагове или локации към снимките си.
Направете поредица от снимки, които да опишат история.

Всеки обичат интересните истории! Така че защо да не разкажете някаква история със снимки и да я публикувате във вашия Instagram акаунт. Създавайте различни галерии с изображения, където можете да покажете снимки от конкретни събития или кампании. Нека вашата марка разкаже история.

Ето и някои добри профили в Instagram:

1. Dunkin-Donuts

















2. Levis

















3. Surf-Organic
















4. Julianas-Pizza

















5. Chobani
















6. Ben-Jerrys

















7. Ibis-Cycles

















8. Pressed-Cotton-Inc.

















Прочетете още "6 съвета за използване на Instagram за маркетингови цели"